Gå til innhold

Fødeansikt..? Evt angrepet av bier i søvne :-p

Anbefalte innlegg

våknet i dag 37+0, og jeg ser ut som om jeg har hatt et uheldig møte med dr Frankenstein. 

Leppene mine er ENORME og resten ser skikkelig "puffet" ut. 

Dette er nr 3 og jeg har ingen erfaring med dette, andre? Og jeg som har sendt mannen 1 uke på jobbreise, for jeg har ingen planer om å føde nå. :-O

Anonymous poster hash: f66d8...899

Fortsetter under...

våknet i dag 37+0, og jeg ser ut som om jeg har hatt et uheldig møte med dr Frankenstein.

Leppene mine er ENORME og resten ser skikkelig "puffet" ut.

Dette er nr 3 og jeg har ingen erfaring med dette, andre? Og jeg som har sendt mannen 1 uke på jobbreise, for jeg har ingen planer om å føde nå. :-O

Får man fødeansikt? :-o det har jeg aldri hørt om før hvertfall. .

Anonymous poster hash: 6a628...115

ikke alle,og jeg har ikke hatt det før.

Venninnen min fikk med sin nr 2, så ut som hun hadde hatt hodet inne i et vepsebol. 

Har ikke noe vann i kroppen fra før heller, ei gått opp mye i vekt. Ser jo ut som en "kjærlighet på pinne med andenebb" Haha

jeg også har fødetryne nå...ser jo f**** ikke ut! det morra trynet mitt hadde skremt fanden på flatmark tror jeg :P

og ikke minst ellers i kroppen. elefantbein, fingre som ser ut som kjøttpølser.

kjære gud! la meg føde nå!

Annonse

Jeg hadde fødeansikt med førstemann :P Ble plutselig helt oppblåst i trynet og fikk skikkelig bred nese :S Hadde det noen dager etter fødsel også. Ble heldigvis meg selv igjen etter en stund ;) Ser på Blondinbella (svensk blogger) at hun har fått fødeansikt nå :) Går bare og venter på å få det jeg nå :)

Fullmåne har jeg også trua på;) Jeg og samboer var sikre på en dato ca tre uker før termin for da skulle det være fullmåne. Vi hadde krysset av i kalerenderen, forberedt familie osv. Gikk skuffet og la oss, men jammen våknet vi ikke av at vannet gikk;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...