Gå til innhold

er så i utrolig dårlig form....

Anbefalte innlegg

jeg er så trøtt og sliten!

i tillegg nå så har jeg blitt forkjøla og det hjelper ikke akkurat på formen.

i går hadde jeg noen tak i korsryggen, litt sånn pulserende smerte i korsryggen som kom å gikk i intervaller. ikke sånn kjempe vondt men kjente jo på det.

og jeg ble øm i magen og nesten litt sånn mensmurring i magen hver gang hun leet på seg.

blitt skikkelig hoven overalt nå! selv trynet har hovnet opp.

også er jeg litt sånn rar i halsen....det har jeg vært før jeg ble forkjølet også, litt sånn hoven følelse.

og hver gang jeg må på do så er jeg løs i magen.

og sier det igjen...sinnsykt trøtt og sliten....

off....burde jeg ringe jordmor og fortelle om plagene mine? kan det være noe galt?

fikk truet meg en tur til legekontoret i dag for å ta en stix og bt ettersom jeg har blitt så hoven og fordi jeg er så himla trøtt og sliten.

Fortsetter under...

Formen er elendig her og.....

5 dager til så tar de ignagsettelsesvurdering på føden.

5 dager til burde jeg klare....

Stakkars familien min, vil at de skal få tilbake mamma og kone nå.....

Ikke bare dette slaktet her......

jeg er så trøtt og sliten!

i tillegg nå så har jeg blitt forkjøla og det hjelper ikke akkurat på formen.

i går hadde jeg noen tak i korsryggen, litt sånn pulserende smerte i korsryggen som kom å gikk i intervaller. ikke sånn kjempe vondt men kjente jo på det.

og jeg ble øm i magen og nesten litt sånn mensmurring i magen hver gang hun leet på seg.

blitt skikkelig hoven overalt nå! selv trynet har hovnet opp.

også er jeg litt sånn rar i halsen....det har jeg vært før jeg ble forkjølet også, litt sånn hoven følelse.

og hver gang jeg må på do så er jeg løs i magen.

og sier det igjen...sinnsykt trøtt og sliten....

off....burde jeg ringe jordmor og fortelle om plagene mine? kan det være noe galt?

fikk truet meg en tur til legekontoret i dag for å ta en stix og bt ettersom jeg har blitt så hoven og fordi jeg er så himla trøtt og sliten.

Kanskje du snart er klar til å føde? Iogmed ansiktet hovner opp og at du er løs I magen + at du har hatt tak I korsryggen. :) Håper det er det, og ikke noe annet. Men bedre å ta en telefon for mye enn for lite. Fikk du tatt stix og blodtrykk da?

ja jeg håper jeg føder snart! :) det er det første jeg tenker på når jeg står opp om morgenen og det siste jeg tenker når jeg legger meg.

jeg er også kjempe øm/vondt nederst i magen når jeg går så jeg regner nesten med at det er nedpress jeg kjenner.

forferdelig ubehagelig og vondt.

ja jeg fikk tatt stix og bt og alt var helt fin! :)

så jeg droppa å ringe jordmor når alt var fint og bestemte meg for å se det litt ann.

Føler meg også kjempe dårlig. Var innom legen pga svangerskapskløe. Får søren ikke sovet om natta lenger. Intense smerter i mage og rygg gjør natta uholdbar! Tror jeg får en stor baby, men dessverre er det ingen som tror meg! Vil gjerne føde snart :-(

Annonse

god morgen jenter,

Kjenner meg igjen i mye.. i natt var det modningsrier eller sterke mens smerter nesten hele natt:(

løs mage har jeg hatt en stund og hoven i nesen da dette er en del av vann og blod samlingen i kroppen. Samt hoven i resten av kroppen. Kjenner mer i ryggen også da jeg vet at hodet er ned og presser mer på bekkene.

Lykke til med innspurten:)

Jeg tror man skal føle seg elendig på slutten. Man skal tigge og be om å få føde, glede seg til den intense smerten det medfører. Ellers hadde ingen gjort dette, hehe.

Bekkenløsningen er nesten invalidiserende her nå. Såååå vondt i symfysen og rompa. Vralter og halter, og er kjempetung. Målte meg rundt magen istad, og er 117 cm! Slå den! Sånn rett opp og ned på sokkelesten er jeg 167 cm...

Jeg får ikke gjort noe fornuftig lenger, skulle gjerne støvsugd eller handlet mat, men det går bare ikke. Håper jeg blir igangsatt snart!

ja jeg også tror det er meningen vi skal bli dritt lei og ha det vondt. man skal GLEDE  seg til å føde å få tilbake kroppen sin! :)

vet du lessismore! jeg kunne banne på at jeg er større enn deg så jeg tok utfordringen å måtte måle meg jeg også! :P jeg slo deg med nesten 2 cm så jeg er 18,5-19 cm.

og jeg er bare 153 cm! :0

så det er kanskje ikke rart at folk spør meg støtt og stadig om jeg bærer på tvillinger for jeg er virkelig SVÆR!!

god morgen jenter,

Kjenner meg igjen i mye.. i natt var det modningsrier eller sterke mens smerter nesten hele natt:(

løs mage har jeg hatt en stund og hoven i nesen da dette er en del av vann og blod samlingen i kroppen. Samt hoven i resten av kroppen. Kjenner mer i ryggen også da jeg vet at hodet er ned og presser mer på bekkene.

Lykke til med innspurten:)

modningsrier og menssmerter er ett godt tegn har jeg nå funnet ut! :D da nærmer vi oss sakte men sikkert fødsel da! :)

Føler meg også kjempe dårlig. Var innom legen pga svangerskapskløe. Får søren ikke sovet om natta lenger. Intense smerter i mage og rygg gjør natta uholdbar! Tror jeg får en stor baby, men dessverre er det ingen som tror meg! Vil gjerne føde snart :-(

uff...gla jeg sover sånn relativt greit i allefall...våkner jo gjerne 2-3 ganger om natten på grunn av smerter i fingre og armer, men heldigvis så har ikke så vondt ellers bortsett fra når jeg snur meg.

god bedring og håper det blir fødsel på deg snart! :)

ja jeg også tror det er meningen vi skal bli dritt lei og ha det vondt. man skal GLEDE  seg til å føde å få tilbake kroppen sin! :)

vet du lessismore! jeg kunne banne på at jeg er større enn deg så jeg tok utfordringen å måtte måle meg jeg også! :P jeg slo deg med nesten 2 cm så jeg er 18,5-19 cm.

og jeg er bare 153 cm! :0

så det er kanskje ikke rart at folk spør meg støtt og stadig om jeg bærer på tvillinger for jeg er virkelig SVÆR!!

Da er vi svære begge to!

Men du er litt foran meg i løypa, så om 14 dager er nok jeg 119 cm også. Tror ikke jeg krymper til 153 cm da... :-P

Annonse

er jo liten du da! :P

jeg har ikke smal mage for å si det sånn! ikke noen søt fotball er i gården men en diger badeball!

hvor langt er du på vei da? :)

Er i uke 38. Føler meg ikke så liten etter som den tuter ut slik ;) er nok en "typisk" guttemage.

Anonymous poster hash: 02eaf...f92

jeg venter en jente så er vel derfor magen min ser ut som en bolle da ;) hehe

Hehe var nok større med jenta jeg også :) det var også det svangerskapet jeg la på meg mest enda jeg trente aktivt hver dag frem til termin og spiste normalt. Men i følge vekstestimeringen blir denne gutten mye større enn jenta :-o

hehe! :) ja denne vekta.....tør ikke si hvor mye jeg har gått opp :P

men nå er jeg ekstremt hoven av vann overalt så sikkert halvparten av vekta er vann :P hehe hfmm....

nei jeg har en liten vei å gå etter jeg har født tror jeg ;)

hehe! :) ja denne vekta.....tør ikke si hvor mye jeg har gått opp :P

men nå er jeg ekstremt hoven av vann overalt så sikkert halvparten av vekta er vann :P hehe hfmm....

nei jeg har en liten vei å gå etter jeg har født tror jeg ;)

Fikk også mye vann med jenta, ingenting nå merkelig nok. Gikk opp 16-18kg :-D denne gangen er det rundt 4 kg til nå.. Gikk ikke opp spesielt med gutt nr 2 heller, uten at jeg har gjort noe spesielt for å ikke gå opp.. Den eneste forskjellen er at med jenta gikk jeg ned alt innen en uke og litt til. Med gutten gikk jeg ikke engang ned det han veide da han kom ut :-p var hvertfall ikke noe forskjell da jeg kom hjem fra sykehuset :-p hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...