Trultemor85 Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Kontakt meg helst på PM. Har en nyfødt 4 dager gammel. Gir pupp hele tiden, men får ikke opp produksjonen.. Misfornøyd unge, spesielt om natta. Hva gjør jrg? Fikk nese spray på sykehuset, men hjelper ikke på produksjon.
Havhesten Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Kjære deg, ring helsestasjonen, de kan gi deg nummer til ammehjelpen. Det tar som regel noen dager før alt er igang, så ikke bekymre deg, babyen får antageligvis det den trenger Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 jeg er ingen ammehjelper, men jeg vil gi et par tips likevel. senk skuldrene og pust med magen, hold gjerne senga hele dagen om det er mulig. slapp av og amme ofte, få i deg nok mat og drikke. hos noen tar det lengre tid å få i gang melken skikkelig. her tok det ca 4 dager etter fødsel før jeg begynte å ligne pamela, og da sto spruten natt til 5 døgnet.. så gi det bittelitt tid, og husk å slappe av godt! stress påvirker produksjonen.lykke til og gratulerer med baby Anonymous poster hash: f173f...22e
Trultemor85 Skrevet 13. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2013 Man føler seg så slem når baby tydeligvis ikke er fornøyd og bare skriker. Var på barsel pol igår. Fikk bare nese spray. Og akkurat når jeg var der hadde jeg melk.
hønemor0408 Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 jeg har ett lite tips jeg også. hold brystende dine så varme som overhodet mulig. bruk gjerne ull innlegg hele tiden. dette øker blodtilførselen og hjelper til å holde åpne kanaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå