Gå til innhold

Premie ved tannlegekontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barnet ditt er hos tannlegen kva får dei i premie ?

Anonymous poster hash: 598f7...338

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene har fått et lykketroll og en refleks og den andre noen klistremerker så vidt jeg husker. Desuten pleier de å få en minitube med tannkrem.

Anonymous poster hash: 133bc...fe3
Skrevet

tja,de får det tannlegen gir de.som regel vil de ikke ha det en gang,det er jo bare søppel...(og da mener jeg ikke at jeg er utakknemlig,men det er sånne leker som varer i ekstakt 2 minutter før de ødelegges.snakk om miljøskadelig!)

Anonymous poster hash: 43681...ec4
Skrevet

Refleks og minitannkrem tube er jo flotte premier.

Her får dei ringer,lykketroll,plastfigurer og den forbanna mini sprettballen. Er så i mot den og har sakt min meining. Men dei gidder ikkje og høre etter.

Anonymous poster hash: 598f7...338

Skrevet

Her får de ingenting. Første gang fikk de minitannkremtube, ellers har de ikke fått noe. Synes det er litt trist jeg, da.

Anonymous poster hash: 5cc04...ea6
Skrevet

Mine får velge. De har en haug med valg i en kasse så får de velge en ting.

Det er små dyr, lykketroll, ringer, klister osv.

Skrevet

De får velge seg en premie fra en skuff, i den skuffen ligger det klistremerker, sprettballer, lykketroll, ringer, armbånd, noen små firfisler, reflekser osv

Anonymous poster hash: bb843...620
Skrevet

De får velge premie fra en skuff og så får de en minitannkrem :)

Ja, tingene blir fort ødelagt, men jeg husker selv hvor spennende det var å plukke ut en premie fra skuffen. Det var jo rene julaften ;) Dessuten følte jeg meg veldig stolt fordi jeg hadde fått premie. For premie var jo kun til de som hadde vært flinke ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...