Gå til innhold

Noen som kan berolige meg?

Anbefalte innlegg

Har siden rett før ikm hatt små kramper innimellom i livmoren. Det har kommet å gått litt gjennom hele dagen, og har vart under ett min hver gang. Har ikke blødd. Så på mandag var det kun et par ganger. I hele går kjente jeg ingenting, og heller ikke kjent noe idag selvom det er tidelig ennå, men de andre dagene har jeg kjent det på denne tiden av døgnet. Er redd for at ting har sluttet å vokse inni der! Er 6+3 idag. Har kvalme og litt ømme bryst, men de er heller ikke like ømme lenger. Off blir nervevrak av mindre..

Anonymous poster hash: ab91d...770

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096395-noen-som-kan-berolige-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn når jeg var 4-5 uker på vei.

Ville tatt en tyr til legen og forklare at du mister symptomer så får du nok ul.

Trenger ikke bety at noe er galt, men hvis du er bekymra så kan det være greit å sjekke opp.

Nå er jeg 10 uker og det med ømme pupper har kommet og gått de siste ukene.

Kvalmen har bare blitt sterkere. Puppene mindre ømme enn i starten. Men liker ikke at jeg ikke kjenner noe murtinger i livmoren. Hvertfall når de har vært der hverdag opp til flere ganger om dagen. Kan det være at ting tar litt "pauser"? At den ikke vokser så mye på et par dager selvom enbryo er i utvikling?

Kvalmen har bare blitt sterkere. Puppene mindre ømme enn i starten. Men liker ikke at jeg ikke kjenner noe murtinger i livmoren. Hvertfall når de har vært der hverdag opp til flere ganger om dagen. Kan det være at ting tar litt "pauser"? At den ikke vokser så mye på et par dager selvom enbryo er i utvikling?

jeg mistet murringene i ca uke 6…og de har kommet tilbake nå :) (uke 8+5) så tror nok det kan komme å gå litt…livmoren vokser ikke like fort hele tiden.kvalmen har også kommet og gått i perioder,puppene har vært ømme hele tiden men vært variasjon i hvor ømme :) var på ul på mandag grunnet cyster på eggstokken og alt så helt supert ut der inne! 1 liten tass,med dunkenede hjerte ;)håper det hjalp litt,ellers må du jo ringe legen hvis du er bekymret!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...