Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Min mor har 4 katter, jeg er vel ikke "en katteperson", men den ene katten har jeg alltid hatt sansen for. Hun er ikke særlig kosen i forhold til de andre kattene og kommer bare til oss iblant. Da jeg fikk mitt første barn bodde jeg hos min mor. Jeg var høygravid og katten gikk i bena på mine, remja og mjaua hele tiden, gikk etter meg over alt. Det ble på kanten til plagsomt den siste tiden. Hun sluttet med "maset" da sønnen min kom. Nå har jeg bodd et annet sted i 3 år og har nytt barn på vei, i forbindelse med at Bf er bortreist på jobb har jeg bodd hos min mor i 2 uker nå. Og jammen har den pusen begynt å kose med meg igjen. Rart? Noen teori på hva grunnen kan være til adferden på katten? Anonymous poster hash: 3331e...97d
scarecrow2011 Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Den liker deg? Eller er bevisst på at du skal ha " kattunge?" Min katt elsket å ligge med potene på magen min og kjenne etter spark, sperret opp øynene og ørene rett fram hver gang han kjente noe. Rare var at han aldri klorte eller viste antydning til å leke jakt på magen som de ofte gjør ved bevegelse under klær/ tepper.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Katten vår satt oppå magen min mye, og når vi hadde besøk var pus der på vakt. Så fort noen prøvde å nærme seg meg fresa katten. Den skulle passe på og beskytte meg. Dyr merker godt når noen er gravide og får fort ett beskytter instinkt overfor den som er gravid Anonymous poster hash: b3c43...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå