Gå til innhold

Slitere og utredning..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og mannen holder på med utredning og dette er noe vi holder for oss selv. Har ikke fortalt noen at vi har prøvd i over 2 år på å bli gravide uten å å få det til. Jeg har aldri vært gravid og barneønsket er stort. Vi er ganske unge, 24 og 26 år. Jeg synes rett og slett det er flaut at vi ikke får det til, noe som skulle komme så naturlig for en ung og frisk kropp. Dette tærer veldig på meg og lurer på om jeg kanskje skulle snakke med min søster eller mor om dette.

Er dere åpne om det med venner og familie? I tilfelle, hvordan gikk dere frem?

Anonymous poster hash: ab171...6e8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096367-slitere-og-utredning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også ung og vi brukte over 2 år før vi begynte med prøverør.

Jeg fortalte til søsteren min og bestevenninna under den tiden, det hjalp veldig å snakke med noen. Spesielt på nedturene så var det virkelig godt å snakke med en.

Moren min vet fortsatt ikke noe om dette, og vi har prøverørsbarn. Synes også det er pinlig, spesielt når man er ung. Føles som alle rundt meg blir gravide med en gang mens vi må slite.

Nå har vi prøvd i halvt år (naturlige metoden) men fortsatt ikke fått det til. Håper på å klare på egenhånd.

Anbefaler deg å snakke med en hvis du trenger det, en som står deg nær. Alt blir på en måte mye lettere under prøvingen.

Anonymous poster hash: 8031d...386

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...