Gå til innhold

Hva tenker dere om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper dere har rike foreldre. Så da blir jeg ikke så "imponert" :P

Anonymous poster hash: 7965f...7ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hev deg over svarene, HI! Vi som er "flinke" har ikke rett til å få ros og anerkjennesle for valgene vi har tatt, fordi det MÅ være feil i øynene til de som følger strømmen. Jeg er 30, men har i mange år levd livet du lever. Var 26 når jeg var ferdig med barn (3stk) samme mannen siden jeg var 15 år, og ferdig med utdannelsen. Vi var svært heldige med en eiendomsinvestering, kjøpte tomter vi fikk omregulert og tjente mye penger samtidig som mannen min startet for seg selv og det gikk veldig bra. Nå er vi gift, gjeldsfri på et stort og dyrt hus, har hytte (lån det da) og to nye biler som også er gjeldsfrie. Jeg er fornøyd med valgenen jeg har tatt, selv om mange ville ventet,ser jeg nå at det ikke er lurt å nevne ting man har fått til eller hvordan den økonomiske situasjonen ligger an. Svært få vet om at vår privatøkonomi. Du kan ikke finne på å forsvare valgene du har tatt, fordi det er ingen som vil støtte deg. De fleste vil synes det er trist at du ikke har opplevd en ungdomstid. I mitt stille sinn tenker jeg ofte at jeg ville valgt det samme om igjen, men det er ikke populært å si :)

Kos deg med familien din! Nyt å ha økonomisk frihet allerede som 24 år. Du har vært kjempeflink!!

Anonymous poster hash: 172e4...8a0

Skrevet

Blir litt overrasket over dere som svarer... Er det virkelig så ille å være ung og ha alt på stell? Jeg er 23, har en fantastisk mann, barn og fullført bachelor. Driver nå med etterutdanning. Studerte både under svangerskapet og permisjonen, det er null problem med lite obligatorisk undervisning. Vi har også digert hus og tre biler, men selvfølgelig har vi lån på huset og den ene bilen. Jeg føler jeg har levd og gjort mye før jeg fikk barn. Men jeg satt ikke hjemme på pikerommet til jeg fylte 18 heller da.

Syns du skal være stolt av deg selv HI.

Anonymous poster hash: bcec5...4e3

Gjest meg&mini
Skrevet

Spør du meg, så virker det som at mange her er misunnelig.

Du har all grunn til å være stolt av deg selv!

Dette er ikke den første "hva tenker du om meg"-tråden. Jeg har sett mange her inne.

Det virker dessverre som at de som har det bra mtp kjærlighet og det økonomiske, blir nesten halshugget her inne. Spesielt hvis man er ung..

Jeg kjenner jeg er så lei av å høre at man må "rase" fra seg. Det er ikke alle som drømmer om å reise jorden rundt eller feste hver helg. Er dette virkelig noe alle må gjennom før de etablerer seg? Og eventuelt hvor lenge?

For jeg har ikke hatt behovet siden jeg ble mor som 20-åring:)

Når det gjelder reising, går det fint å ta med barna på det også:)

Skrevet

Jeg tenker at minst en av dere har arvet, eventuelt vunnet, mye penger, at dere har skaffet dere barn før dere egentlig er modne nok til å være så gode foreldre som dere kunne blitt og at du sansynligvis blir alenemor i løpet av de neste 10 årene.

Jeg tenker at du er mer en vanlig opptatt av ting og penger eller velger bare å skrive om det for å provosere. Desuten regner jeg med at du aldri har vært spessielt flink på skolen. Ingen av de jeg kjenner som valgte sykepleie utmerket seg med gode karakterer på skolen.

Hadde jeg kjent deg ville jeg sikkert tenkt andre ting, men ut fra de få opplysningene du gir i hovedinnlegget er det intrykket jeg sitter igjen med.

Anonymous poster hash: 78fba...c36
Skrevet

Janteloven lenge leve!!

Det viktigste er at du og familien har det bra, HI. Håper det går bra med deg etter ulykken!

Anonymous poster hash: b0700...21e
Skrevet

Jeg vil tro en av dere (eller begge) sitter på en feit "bestefar-konto". Det vil si at foreldrene/besteforeldrene/oldeforeldrene har mye penger de kan avse til deg/dere. Naboene mine er som dere, og der er det en bestefar som sponser det meste. Jeg tenker dere er bortskjemte. 

Ang. barna deres, tror jeg dere fikk førstemann ved uhell, og tenkte at når dere like så godt var i gang med småbarn, kunne dere få flere fortløpende. Kanskje for å bli "ferdig", eller kanskje en annen grunn. Med mindre det er snakk om tvillinger, da tror jeg godt dere kunne planlagt alle sammen. Jeg tror dere er veldig flinke med barna deres, men at de kanskje har fylt det store huset deres med leker de kanskje er lei av allerede etter noen dager. 

Jeg tror dere har mye energi, mye stå-på holdning, og at dere er flinke til å legge til rette for at dere begge skal få utdanning, og i tillegg ha tid og ork til barna. Jeg tror dere har et godt forhold med god kommunikasjon. 

Anonymous poster hash: 9cfe3...16f
Skrevet

Jeg vil tro en av dere (eller begge) sitter på en feit "bestefar-konto". Det vil si at foreldrene/besteforeldrene/oldeforeldrene har mye penger de kan avse til deg/dere. Naboene mine er som dere, og der er det en bestefar som sponser det meste. Jeg tenker dere er bortskjemte. 

Ang. barna deres, tror jeg dere fikk førstemann ved uhell, og tenkte at når dere like så godt var i gang med småbarn, kunne dere få flere fortløpende. Kanskje for å bli "ferdig", eller kanskje en annen grunn. Med mindre det er snakk om tvillinger, da tror jeg godt dere kunne planlagt alle sammen. Jeg tror dere er veldig flinke med barna deres, men at de kanskje har fylt det store huset deres med leker de kanskje er lei av allerede etter noen dager. 

Jeg tror dere har mye energi, mye stå-på holdning, og at dere er flinke til å legge til rette for at dere begge skal få utdanning, og i tillegg ha tid og ork til barna. Jeg tror dere har et godt forhold med god kommunikasjon. 

Huff da, nå leste jeg et par av svarene over her, og så du skrev at du hadde vært i en ulykke, som igjen gjorde at du fikk erstatning. Vil heller tro du ville vært full av gjeld enn full av smerter... Så også du skrev du hadde tvillinger, så da traff jeg noe rett i hvert fall ;) 

Men glem da at jeg skrev at jeg trodde du var bortskjemt. Jeg vil heller legge til at jeg tror du er flink med økonomien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...