Gå til innhold

Hva tenker dere om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 24 år

- Samboer (er student), samme type siden jeg var 15 år

- 3 barn

- Eier hus (320 kvm, bygd i 2005) og bil (Volvo xc70 2012 modell) , har ikke lån på noen av delene

- Ferdigutdannet sykepleier, men er ett år ekstra hjemme i permisjon

Anonymous poster hash: f5faf...7d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du er ganske ung til å leve et veldig "satt" liv, at du tidlig i livet lever et ganske voksent liv. Men om det er sånn du ønsket det er det jo helt supert at dere har fått det til :)

Du har jo det typiske A4-livet som de fleste venter med til de er i 30-årene, så du gjør ting i omvendt rekkefølge enn flertallet. Men de fleste i begynnelsen av 20 årene lever et livlig og fritt liv med festing, reising, hyppige partnerbytter o.l. og venter til senere i livet med å stifte familie lever du et typisk familieliv tidlig i 20 årene og vil kanskje slå ut håret når barna blir større..

Alle må jo velge for seg selv, det er fordeler og ulemper uansett hvordan man velger. Det viktigste er jo at du er fornøyd med livet ditt.

Anonymous poster hash: 0c715...ea9
Skrevet

Hvorfor er det viktig for deg? 

Anonymous poster hash: 22777...a5d
Skrevet

Om dere har så stort hus og så dyr bil og dere er gjeldsfrie, på sykepleierlønning, så vil jeg tro en av dere har foreldre med masse penger... Eller dere har vunnet i lotto....

Anonymous poster hash: ede77...b7a

Skrevet

Tenker du er veldig "satt" og har mange unger til å være så ung. Om du er fornøyd og er lykkelig er det bra, men virker som du har begynt veldig tidlig, og jeg har en tro på at alle trenger å utagere litt dør de slår seg til ro... Nå har du "alt" h a nå ? Er du fornøyd eller begynner du å kjede deg etterhvert ? Jeg tror det siste ......

Anonymous poster hash: f5871...61d

Skrevet

Hvorfor er det viktig for deg? 

Anonymous poster hash: 22777...a5d

Bare morsomt å høre hva andre synes :)

Skrevet

Skal sies at jeg er veldig fornøyd med livet mitt, selv om alt ikke er gått som "planlagt". 
Vi reiser ofte, tar barna med til utlandet flere ganger i året da vi har familie både i USA og andre steder i Europa. 

Jeg vil si at jeg er ganske sosial og full av energi. Har mange baller i luften samtidig, og lar ikke barna hidre meg i å gjøre ting. De tar jeg gladelig med :)

Hi

Skrevet

og alt dette har dere råd til når samboeren er student og du sykepleier i permisjon?

Anonymous poster hash: 0c715...ea9
Skrevet

Tenker nok at du høres litt satt ut. Og siden du sier lite om personlighet og interesser, høres du noe kjedelig ut.

Anonymous poster hash: 11503...ffd

Skrevet

Dere må ha rike foreldre, ha arvet eller vunnet penger, ganske enkelt! Hvilken av alternativene er det da....? :)

Høres ut som en fin start i livet, ikke mange på deres alder som har dette..... Dere er privilegerte.

Anonymous poster hash: 62c9a...186

Skrevet

Jeg tenker at en del av deg ikke er tilfreds med livet, at livet ditt mangler"noe" Du har alt det materialistiske på stell, og i teksten din sier du mye om titler og ting. Titler og ting er noe vi mennesker liker å smykke oss med og vise frem når vi ikke våger helt å vise frem oss selv. Du ville vært like verdifull som menneske om du var alene med barn i en leid leilighet og ikke hadde fullført VGS. Elsk deg selv for den du er, ikke hva du har.

Anonymous poster hash: 97403...59a

Skrevet

Selvopptatt som i det hele tatt spør.

Lurer også på hvordan du finansierer livet ditt.

Anonymous poster hash: 1fa80...b8f

Skrevet

Tenker at du virker som du skryter litt av at du ikke har lån (?) på noe, utdannelse og veldig A4 liv. For min del synes jeg det høres ut som et veldig kontrollert  liv til og være 24 år !!

Anonymous poster hash: 121f2...159
Skrevet

Skal sies at jeg er veldig fornøyd med livet mitt, selv om alt ikke er gått som "planlagt". 

Vi reiser ofte, tar barna med til utlandet flere ganger i året da vi har familie både i USA og andre steder i Europa. 

Jeg vil si at jeg er ganske sosial og full av energi. Har mange baller i luften samtidig, og lar ikke barna hidre meg i å gjøre ting. De tar jeg gladelig med :)

Hi

Hadde du vært så fornøyd med livet så hadde du nok ikke postet et innlegg om det her? Hvorfor bry seg hva vi tenker, hvis du er så happy selv.

Jeg tror kanskje du er litt overfladisk og opptatt av det materielle. 

Anonymous poster hash: 121f2...159

Skrevet

heldig som ikke har lån!!

Anonymous poster hash: 15a70...c93
Skrevet

At du eller samboeren din har arvet masse penger, og at dere har det veldig bra og i hvert fall ikke har noen økonomiske bekymringer. Og at du er heldig som fant den store kjærligheten tidlig, og at du sannsynligvis er "moden for alderen".

Skrevet

Jeg tror ikke dere er spesielt rike eller har rike foreldre, men at dere (i likhet med oss) er så smarte at dere har bosatt dere på et lite sted der boligprisene er lave og det faktisk er mulig å få boliglån bare fordi at saksbehandleren kjenner foreldrene til dere begge og vet at dette er skikkelige og arbeidsvillige folk!

Og så tror jeg kanskje dere har lagt ned en god del egeninnsats i hjem og bolig, kanskje med hjelp fra unge besteforeldre. Det er slikt man orker uten problemer når man er ung og har masse energi! :laugh:

Jeg synes du er heldig. Du har masse anledninger til å slå ut håret når ungene blir litt større og det er enklere å ha barnevakt. Du er jo sannynligvis knapt 40 enda når alle barna er voksne. Smart at dere begge tar utdanning, forresten.

Eneste mulige skjær i sjøen er dette med at du møtte kjæresten din så ung... Har prøvd det selv. Sjansen for at dere forandrer dere stadig mer i forskjellig retning når dere blir eldre er stor, dessverre.

Anonymous poster hash: 69a98...720
Skrevet

Dere bor i en liten bygd og har bodd der hele livet.

Har kanskje bygd bolig på arvet tomt/nabo med foreldre eller svigers.

Mannen er kanskje noen år eldre?

Dere giftet dere da du var 21?

Anonymous poster hash: 8697f...dba

Skrevet

- 24 år

- 3 barn

- Eier hus (320 kvm, bygd i 2005) og bil (Volvo xc70 2012 modell) , har ikke lån på noen av delene

Hihi vittig med den xc70 i bilbeskrivelsen, men det er kanskje en spes bil ?

Anonymous poster hash: 6128a...721

Skrevet

Jeg tenker at du har et veldig stort behov for å høre fra andre at de syns du er flink/heldig, gjerne også folk du ikke kjenner. 

Anonymous poster hash: 74131...73e
Skrevet

Du er skrytete, bor på bygda, har arvet penger og har lange biffgardiner.

Anonymous poster hash: dcbd2...5a7

Skrevet

- 24 år

- 3 barn

Heldig du da, økonomisk. Personlig har jeg dårlig tro på at man har "rast" fra seg når man har fått så mange barn og antageligvis ingen flere kjærester i en alder av 24 og at livet og forholdet til samboeren etterhvert vil føles litt kjedelig ut. Og jeg er like gammel som deg! 

Skrevet

Jeg tenker at du er veldig lik meg. Er 26 år og venter nr 4. Ferdig utdannet førskolelærer. (Jippi til oss som har fullført høyere utdanning med flere barn) eier hus og bil og er lykkelig med livet. Flere av vennene mine har nå startet på samme vei med familie. Ja vi bor på bygda men det har ikke noe å si for valgene vi har tatt.

Så Hi, vi skal være stolte eller hva?

Skrevet

Selvfølgelig har det at dere bor på bygda noe å si for valgene dere har tatt, alle statistikker forteller at de på bygda får barn tidligere enn de som bor i byer. :-)

Synes forøvrig dere har rett til å være stolte av å ha fullført utdanning til tross for barn (-jeg har gjort det selv og vet hvor slitsomt det er) :-)

Anonymous poster hash: 8697f...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...