Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Hva jobber du med og hva tjener du? Hvordan syntes du utdannelsen var? Anonymous poster hash: 2d066...8fb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Jobber med flyktninger. Liker det.Jobber med rus og psykiatri før, elsket det!!! Men umulig å få annet en vikariat der. Utdannelsen var veldig interessant. Jeg er jo ei av de som leser ALT av pensum. Jeg synes selv jeg lærte utrolig mye interessant! Angrer ikke ett sekund på utdannelsen. Det eneste minuset med utdannelsen er at man ikke få medisinkompetansen til å kunne få ansvar for utdeling og legge dosetter. Men men... Usikker på helt eksakt lønningen... jobber 60 %, får utbetalt 17000 kr i mnd. Men jobber litt helger og kvelder - det drar jo opp Anonymous poster hash: c9cde...1d0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Jobber i barneværnet. Tjener 422 000 kr i året . Har lyst å bytte jobb etter hvert.... Anonymous poster hash: 16e97...098
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Jeg er sosionom med videreutdanning. Jobber i kommunen (sosialtjenesten) med familier med sammensatt problematikk i en av de større byene. Har "tittel" spesialkonsulent og tjener noe over 500000. Intr. utdanning, med mulighet for å ta praksis og prosjekt i utlandet. Grunnutdanningen spriker veldig da, og smører tynt- men gir et godt grunnlag. Kan nok få et litt skjevt bilde på sosialt arbeid gjennom utdanning da det er få jobber hvor man faktisk får benyttet "ideelle" metoder for endringsarbeid osv. Rammer som lovverk, økonomi og krav til effektivitet setter dessverre en del begrensninger for en del av det som kunne vært godt sosialt arbeid. Anonymous poster hash: a43f9...1df
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Jobber som miljøterapeut på en kommunal døgninstitusjon for rusmisbrukere. Variert jobb med mange utfordringer, jobber med dette på sjette året og ingen dag er lik. Tjener cirka 440 000 i året (turnus), er middels fornøyd med lønna. Utdannelsen synes jeg forsåvidt var interessant, men jeg var fryktelig skolelei (kom rett fra videregående). Tror jeg med fordel kunne tatt den noen år senere, for det er lærerikt. Men det er en generalistutdannelse, og mye av det jeg kan i dag om rusfeltet har jeg lært på stedet jeg jobber i dag. Anonymous poster hash: b98a1...c08
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Utdannelsen er grei. Lærer litt om mye, så det er en idé å videreutdanning seg for å fordype seg i noe etter hvert. Har jobbet på sosialkontor/nav, og jobber nå i barnevernstjenesten. Trives med det. Tjener 403 000. Har nettopp tatt ett års videreutdanning innen "vold i nære relasjoner". Leverte eksamen i går, faktisk:) Det vil gi meg 10 000 mer i lønn i året. Anonymous poster hash: 09117...aed
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Jobber i barneverntjenesten. Tjener ca 430 000. Trives veldig godt.. utdannelsen..hm, lettvindt og litt kjedelig Anonymous poster hash: 5df77...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå