Gå til innhold

Ladycomp. Hva er din erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en sånn. Går på p-piller, men har ikke lyst til å putte kroppen full av hormoner. Og jeg mister sexlysten av de.

Jeg må tilføye at jeg blir reativt lett gravid. Jeg har vært gjennom en abort, og det vil jeg IKKE igjen. :( Så det er viktig at den er sikker.

Så, er dette trygt? :)

Anonymous poster hash: 9ee6d...e02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det er litt for mye styr.. og litt for mange "røde dager" til at jeg gadd å holde på med det..

Anonymous poster hash: b12ef...5fc
Skrevet

Hvor lenge holdt du på? Viser den eggeløsning også?

Skrevet

Jeg holdt sikkert på for kort tid til at det ble stabilt nok.. Styrte jo med det i noen måneder, og tok temp hver morgen til samme tid..

Husker ikke helt om den viste eggløsning jeg... men den lyser jo rødt uansett de dagene det er "fare".. Etter hvert skal den i prinsippet kunne time eggløsning veldig presist, og jeg mener å ha lest at det ved riktig bruk er omtrent like sikkert som p-piller..

Anonymous poster hash: b12ef...5fc
Skrevet

Jeg har Baby Comp og er fornøyd. Jeg har brukt den snart tre år, og jeg syns ikke det er mye styr. Jeg kjenner kroppen min mye bedre enn det jeg gjorde, og jeg trenger egentlig ikke BCen for å vite om jeg har eggløsning, men jeg liker at jeg kan følge med og ha oversikt over syklusene mine.

Er en del røde dager i begynnelsen, men det går seg til, og det blir færre hvis man har stabil syklus.

Skrevet

Takk for svar. Den er ganske dyr, så må tenke litt på det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...