Gå til innhold

Jeg ønsker ett til barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og pga problemer med hormonspiralen, tok jeg den ut for ei ukes tid siden, dette vet samboeren.

Han ønsker ikke flere barn, og ønsker heller ikke å snakke eller diskutere i rundt det.

Men vi har sex uten prevensjon, og jeg sier ikke noe på det, tenker litt på at han vet jeg vil ha en til, han vet jeg ikke bruker prevensjon, og han vet jo hva som kan skje!

Hva ville du gjort?

Blitt enig om å planlegge, eller bare latt det gått sin gang??

Anonymous poster hash: a3593...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt det til han klart og tydelig: "jeg går ikke på noe prevensjon, du vet hva konsekvensene av det kan bli". Han er voksen nok til å ta ansvar for det selv.

Likevel er det kjipt å vite at du evt skal bære på et barn som han ikke ønsker. Det kan jo føre til noen gnisninger...dere bør nok ta denne avgjørelsen sammen.

Skrevet

Jeg ville sagt det til han klart og tydelig: "jeg går ikke på noe prevensjon, du vet hva konsekvensene av det kan bli". Han er voksen nok til å ta ansvar for det selv.

Likevel er det kjipt å vite at du evt skal bære på et barn som han ikke ønsker. Det kan jo føre til noen gnisninger...dere bør nok ta denne avgjørelsen sammen.

Han vet det, og har sagt fra.

Om jeg blir gravid, vet jeg at han støtter meg, og at han kommer til å forgude det barnet også, han er en super pappa, og kjæreste/samboer.

Lurer litt på om han bare ikke vil planlegge noe?!?

Skrevet

Han vet det, og har sagt fra.

Om jeg blir gravid, vet jeg at han støtter meg, og at han kommer til å forgude det barnet også, han er en super pappa, og kjæreste/samboer.

Lurer litt på om han bare ikke vil planlegge noe?!?

Du kjenner din mann bedre enn meg, og hvis du vet at det ikke er noen big deal for han om du blir gravid, så er det jo greit:)

Min samboer var veldig klar på at han ikke ville ha flere enn to med meg (han har barn fra før også), så jeg visste godt hva han mente. Han har sterilisert seg, så han mener alvor! Vi kan ikke engang snakke om "hva hvis det på mirakuløst vis skjer likevel". Da blir det diskusjon og sur stemning, for jeg er klar på at jeg ikke hadde tatt abort. Men om din mann ikke er som min samboer, så skal det nok gå bra...Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...