Gå til innhold

Jeg skylder penger til NAV! (Ikke med vilje :p )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å motta os, og har tidligere mottat en stønad som ikke kan kombineres med os. Så da jeg fikk utbetalt os i oktober, ble det en overlapping med den andre stønaden, og jeg visste at det ville bli trekt. De skulle egentlig gjøre det automatisk, men det skjedde jo ikke, så jeg fikk beskjed om at det ville komme et brev om de pengene. Det jeg lurer på er hvor lang tid tar det før det brevet kommer? Er ikke snakk om store summen, ca 3000, men liker ikke å ha penger som ikke er mine på kontoen :P

Anonymous poster hash: 84e56...ce8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg skylder også NAV penger, tror det er rundt 8000. Fikk beskjed om at de skulle kreve de inn, jeg skulle bare vente. Dette er nå 8 år siden!!! Kravet er vel snart foreldet.

Anonymous poster hash: 6121f...c2f

Skrevet

Sett de over på en annen konto og la de stå der så lenge, det kan ta laaaaaang tid før det kommer krav fra nav.

Anonymous poster hash: 6279c...c62
Skrevet

Jeg skyldte også NAV penger ved en overlapping mellom AAp og foreldrepenger. De sa at det skjedde automatisk. Men siden de fant ut at det ikke var med viten og vilje og at jeg ikke hade gjort noe kriminelt så ble summen halvert.

Helt ærlig, det sto i papirene at sidenjeg ikke hadde gjort noe kriminelt(svindel) så var det greit..

Anonymous poster hash: bfcef...723
Skrevet

Jeg skylder de over 35.000 fra noe kurs jeg gikk på men aldri betalte for. Jeg trengte å reparere bilen så tenkte jeg skulle få betalt det kurset litt senere. Så hørte jeg aldri noe fra de som holdt kurset og sa aldri noe til NAV. Så... Sånn gikk det til da jeg ble en tyv. Men ikke søren om jeg tør å si noe heller, for da får jeg anmeldelse og alt mulig på meg! Det er tre år siden.

Anonymous poster hash: ac52e...83c
Skrevet

Jeg har satt over pengene altså, grunnen til at jeg spør er at jeg kunne tenkt meg å pusse opp soverommet, og da hadde 3000 kommet godt med. Det er jo ikke store summen, og vet jeg får betalt det senere, men med min flaks så har jeg akkurat rukket å dra kortet i det brevet lander i postkassen med umiddelbar tilbakebetaling som frist :P Og jeg får da ikke betalt før etter jul...

Skrevet

Jeg har satt over pengene altså, grunnen til at jeg spør er at jeg kunne tenkt meg å pusse opp soverommet, og da hadde 3000 kommet godt med. Det er jo ikke store summen, og vet jeg får betalt det senere, men med min flaks så har jeg akkurat rukket å dra kortet i det brevet lander i postkassen med umiddelbar tilbakebetaling som frist :P Og jeg får da ikke betalt før etter jul...

De pengene er ikke dine så du skal ikke regne de med når du skal gjøre andre ting. La de stå og glem de frem til du skal betale de tilbake.

Anonymous poster hash: e2ac6...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...