Gå til innhold

Har fortalt mannen om en intens drøm jeg alltid har bært.. Swingers..hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NB! : Til dere som garantert finnes her, som synes jeg og vi er idioter, kvalme osv, please la vær å svar :)

I dag lot jeg katta ut av sekken. Vi har vært sammen i mange år, men han er mer den helt monogame typen. (Jeg har aldri hatt sex med andre enn ham etter vi ble sammen!)

Jeg forklarte hvordan jeg tenkte, og at det først og fremst dreier seg om at vi to skal ha sex, med andre til stede.... Han fortalte om tanker han har hatt også rundt dette, men jeg forstod at dette var mer en fantasi, altså jeg utfører ting på andre imens han tar meg, osv.

Jeg har gjort det klart at jeg mener det, og det virker som han forstår. Han vil også være med, men vi er fortsatt i en starfase... og første rundene vil være oss som har sex, kanskje forblir det sånn også da jeg ikke helt klarer tanken på meg selv eller ham med andre.. men er åpen for at det kanskje fører dit hen.

Har lest litt om en klubb i Danmark, men lurer på om noen her inne har litt erfaring med dette? Evt finnes det steder rundt om i Norge og ikke bare i Oslo ?

Har du vært med på noe slikt før? Som par da i all hovedsak? Hvordan gjorde dere det.. startet dere å ha sex med andre med en gang eller ?

Glad om noen vil dele noen tanker og erfaringer rundt dette. :)

Takk!

Anonymous poster hash: 4873f...6b4

Fortsetter under...

Skrevet

Bært, bært! Her kommer bilen!

Anonymous poster hash: 82696...540
Skrevet

... hææ ?

Skrevet

Jeg har ingen erfaring ift swingers. Men vet det finnes flere sexkafeer i Oslo hvor man kan ha sex med åpen eller lukket dør. Det finnes vel også swingersgrupper. Men kanskje bedre å prøve et mer sexrettet forum enn dette ?

Anonymous poster hash: a5d56...eea

Skrevet

Ville nok prøvd et annet forum.. Finnes nok av andre forum for slike ting.

Anonymous poster hash: a6e98...9af
Skrevet

... hææ ?

Det heter båret ;)

Annonse

Skrevet

Feil forum?? Folk spør da om alt annet her så hvorfor kan ikke hun spør om dette??

Jeg har ikke erfaring i swingers, men vet det er private "klubber" rundtom. Men det er kansje litt kjipt om det er en liten plass der alle vet alt. Ville kansje prøvd meg på en storby ferie jeg :) jeg har et vennepar av meg som søkte andre par på nett for koslige anledninger. Der ting foregikk mye hjemme hos dem som par, og de hadde sex ved siden av hverandre. Så det er jo også et alternativ. Kunne selv tenke meg å prøve en vakker dag, men jeg er ikke kommet til pungtet jeg vil gå fra fantasi til virkelighet enda. Hatt trekant da, fant ei random dame på byn vi tok med hjem, var gøy det :)

Men vil anbefale å gå gjennom regler og kjenne på hva man er komfortabel med før man kaster seg ut i slik!

For min del fikk jeg meg et slag i tryne første gang vi tok me noen hjem, at han knulla henne var ingen problem. Men at han kyssa henne, da kjente jeg at det var kamp inni meg. Der kom helt uforberedt på meg. Så det er en ting å tenke på :)

Lykke til hvertfall!

Anonymous poster hash: 56e04...3a7

Skrevet

Vi har ikke vært på klubb enda, men snuser litt på VIP room i Oslo. Det blir nok at vi drar dit i løpet av desember!

Før jeg ville begynt med swinging på klubb, ville jeg prøvd meg på trekant hjemme. Dere vet ikke hvordan dere vil reagere før dere er i gang, og hjemme med mennesker dere er trygge på er en god start!

Vi har hatt trekanter, både ekstra mann og dame, jevnt over annen hver mnd. i 3 år ca. Mannen min foretrekker en ekstra mann som tar meg, jeg liker både mann og dame. For oss er det en rus. Vi er nyforelsket i lang tid etterpå!

Jeg ser hun over her skriver om kyssing, det er f.eks. noe dere må snakke om på forhånd.

Av en eller annen grunn kysser ikke jeg mennene som er her, men mer enn gjerne med damene! Jeg blir også fryktelig kåt av å se mannen min kline med ei dame, mens jeg vet at dette er for mange mer intimt enn selve pulinga.
Hva man velger av regler får være opp til dere, men sørg for å snakke godt sammen for å minske sjansen for overraskelser! Vi kjører ingen regler, men har kodeord som kan brukes. Det har vi heldigvis aldri trengt å bruke.

Lykke til, og kos dere masse!

Anonymous poster hash: 8f4fd...f31
Skrevet

Viproom i Oslo er vel den eneste rene swingersklubben pt. Catpeople er mer en fetisjklubb... Det er utrolig mange som swinger, helt vanlige folk i alle aldre og situasjoner, men en fellesnevner er at de aller fleste i miljøet er utrolig hyggelige, sosiale, hensynsfulle folk.

Som nevnt over kan det være greit å kjenne litt på grenser i kjente og trygge omgivelser først, men det er altså helt ufarlig å ta en tur på vip. Man må ikke være med på noe som helst, kan om så er lukke en dør og være alene med mannen din hele kvelden! Onsdager er "nybegynnerkveld", lørdag er "parkveld", jeg ville kanskje anbefale en av disse dagene å begynne med.

Det kan også være ok å opprette en profil på cupido.no, der finner dere både forum og veldig mange mennesker som har vært igjennom den fasen dere er i nå, og som kan komme med råd.

Det aller viktigste er dog å være HELT ærlig, kommunisere godt, og være trygge på hverandre. :)

Lykke til! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har ikke vært på klubb enda, men snuser litt på VIP room i Oslo. Det blir nok at vi drar dit i løpet av desember!

Før jeg ville begynt med swinging på klubb, ville jeg prøvd meg på trekant hjemme. Dere vet ikke hvordan dere vil reagere før dere er i gang, og hjemme med mennesker dere er trygge på er en god start!

Vi har hatt trekanter, både ekstra mann og dame, jevnt over annen hver mnd. i 3 år ca. Mannen min foretrekker en ekstra mann som tar meg, jeg liker både mann og dame. For oss er det en rus. Vi er nyforelsket i lang tid etterpå!

Jeg ser hun over her skriver om kyssing, det er f.eks. noe dere må snakke om på forhånd.

Av en eller annen grunn kysser ikke jeg mennene som er her, men mer enn gjerne med damene! Jeg blir også fryktelig kåt av å se mannen min kline med ei dame, mens jeg vet at dette er for mange mer intimt enn selve pulinga.

Hva man velger av regler får være opp til dere, men sørg for å snakke godt sammen for å minske sjansen for overraskelser! Vi kjører ingen regler, men har kodeord som kan brukes. Det har vi heldigvis aldri trengt å bruke.

Lykke til, og kos dere masse!

Anonymous poster hash: 8f4fd...f31

Hei hvor i landet bor dere,Vi er et par som også koser oss i blant,kansje det hadde vært mulig og treffes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...