Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Eg har ikke hatt mensen siden slutten av sept, den er blitt borte... Men har til tider slimete utflod med litt blod i, har tatt test for noen uker siden så hadde eg vert gravid ville den vert positiv men nei er nok ikke det.. Kjenner ofte han nå er den på vei men neida.. Skjønner ingenting, hadde ei vanncyste som sprakk i august og det var vell etter denne og uttak av kobber spiral alt blei feil... Har nå sex uten beskyttelse grunna at starter eg på nytt brett vil jo eg utsette mensen noen eg ikke ønsker for vil jo gjerne ha kontroll.. Håper noen kan komme med noen gode ord for begynner å bli bekymret for at det kan være noe veldig alvorlig.. Tusen takk til deg som gidder å lese... Anonymous poster hash: 15efc...740
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Ingen Anonymous poster hash: 15efc...740
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Akkurat sånn har jeg det også!! Hadde cyster som sprakk og tok da ut kobberspiralen, og etter det har det vært null systematikk i mensen. Fikk ikke mensen på 7 uker, og da den til slutt kom så kom den annenhver uke i 6 uker etter hverandre! Kan også få mensen midt i et brett osv.. Grrr!! Jeg har alltid hatt punktlig mens, men siden jeg har blitt gravid på 2 forskjellige p-pillemerker så tenkte jeg at det var lurt å sette inn spiral. Men det var et helvete, så etter 8 måneder måtte jeg fjerne den. (Skulle nok ha valgt hormonspiral). Dette er 1,5 år siden og det har bare vært kluss ever since. Så nå har jeg nettopp sterilisert meg for å slippe dette styret Anonymous poster hash: 3c822...1ef
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Godt og lese at det er fleire, men dette er jo helt håpløst... Holder på å bli sprø... Takk for svar Anonymous poster hash: 15efc...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå