Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Trenger litt hjelp. Sønnen min skal i bursdag til fredag. Bursdagsbarnet ønsker seg kjole i bursdagsgave. Jeg har bare sønner så er ikke helt inni kjoleverdenen Hva synes dere om denne kjolen? http://www.hm.com/no/product/18818?article=18818-A Har planer om å holde meg på rundt en hundrelapp i gave da det er den summen vi har blitt enige om på foreldremøte. Hvilken farge liker dere best? Hun blir 7 år. Har dere evt. tips til andre kjoler jeg kan se på til ca samme pris? Anonymous poster hash: 46b3e...749
Kathrine. Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Eg syntes den var fin. Forsåvidt i alle fargane. Men er gutte-mamma sjølv.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Jeg synest den var fin også. Vår jente på 5,5 hadde nok helt sikkert foretrukket den rosa, den hvite hadde kanskje blitt godtatt, men den blå tror jeg ikke hun ville tatt på seg... Men kanskje dette endrer seg litt når de begynner på skolen? Anonymous poster hash: be6b6...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå