Gå til innhold

Jeg solgte Emmaljungaen for 6.0S00 kr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig!

Ser at mange er ille imot at man skal ta så høy pris, men hvorfor i alle dager selge det billig når man kan få mere penger for det?

Kjøpte ei emmaljunga i 2010, pent brukt til ett barn. Kostet godt over 10.000 kr ny med tilbehør. Hvorfor da selge den til 2.000 når jeg faktisk fikk 6.000 kr for den?
Synes enkelte virker helt hysteriske når dem ser hva man ønsker å legge ting til salgs for. 
Er jo bare å prøve seg fream!

Anonymous poster hash: 7c5f4...001
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye er S00 kroner? :klo:

Anonymous poster hash: 5aaed...691
Skrevet

Barnebutikken her i byen har en 2012 modell city cross, med bag og stelleveske - til kun 5500,-, så det finnes kupp på nye vogner noen steder.. Hvorfor kjøpe 2010 modell av deg dyrere da? ;)

Anonymous poster hash: 25eb5...916
Skrevet

Så lenge du var ærlig om at vognen har hatt to eiere og er brukt til 2 barn er det jo greit, men jeg forstår ikke at noen er villige til å betale så mye for en godt brukt og gammel vogn.

Regner nesten med at du ikke har oppgitt rett informasjon om vognen

Anonymous poster hash: d3ebe...005
Skrevet

For all del, rett pris er det kjøpar er villig til å betale og selgar er villig til å la vara gå for. Men det er dei færraste som ville betalt såpass, du har vore veldig heldig.

Skrevet

Barnebutikken her i byen har en 2012 modell city cross, med bag og stelleveske - til kun 5500,-, så det finnes kupp på nye vogner noen steder.. Hvorfor kjøpe 2010 modell av deg dyrere da? ;)

Anonymous poster hash: 25eb5...916

HI kjøpte den brukt i 2010 skriver hun. Den er da sikkert fra 2007 eller 2008

Anonymous poster hash: d3ebe...005

Skrevet

Tror Hi mente at hun kjøpte den ny i 2010, nå er den pent brukt til et barn.. :P

Jeg tenker det samme som deg, men det er rett å slett ingen som vil betale så mye for min vogn. Harsatt prisen til 4000kr, null respons... Så noe gjør jeg galt.

Anonymous poster hash: 307cd...623
Skrevet

Jeg ordla meg litt feil ser jeg. Kjøpte vogna ny til barnet, men solgte den etter pent bruk. 
Ga rett informasjon til eier, sendte med originalkvittering hvor mitt navn er ført ;)

#3, city cross er billigere i utgangspunktet enn emmaljunga edge duo combi ;)

Hi

Anonymous poster hash: 7c5f4...001
Skrevet

Enig med deg jeg HI! Har selv solgt masse til nesten ny-pris, eller faktisk dyrere enn ny-pris dersom jeg har kjøpt på salg. Det er ikke mitt ansvar at folk er villig til å betale mer enn jeg kjøpte for :)

Anonymous poster hash: 1af6a...52a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...