Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Naboen her har allerede tennt adventsstaken, og driver nå å vasker vinduer og henger opp julegardiner, litt tidlig vel? Anonymous poster hash: 4af3a...c7b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 er du julepolitiet? Anonymous poster hash: 5c8ad...2f3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Jeg har en nabo som har hengt opp julelys, pyntet med nisser og laget adventstape i vinduene Spent på når juletræet kommer inn Anonymous poster hash: e4e88...74e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Skjønner ikke hvorfor det er noe å henge seg opp i. Jeg begynner ikke nå selv, men er julegal. Og jeg vet det er oss "raringer" som har de beste julefeiringene og lager de mest magiske julene for barna. Anonymous poster hash: a277e...a4e
Gjest Kransekakestanga Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Så koselig, da! Jeg har ikke startet enda, men vi som starter litt tidlig er også de som er ferdige med alt til 1. desember. Da kan vi nyyyyte hele adventstiden med barna, bake og kose oss. Er selvsagt ferdig med alt av forberedelser innen da, så istede for å stresse slik "anti-jul-menneskene" gjør helt frem til lille julaften, kan vi bare kose oss en hel måned! God førjulstid!
Nettie+jentungen Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Nice syns personlig det enda er for tidlig. Her er regelen at vi begynner smått 1 des. Men vet om en som har julestjerna i vinduet hele året
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Jeg har en falsk tuja med lys i på trappa, men det er mest fordi jentungen hadde så lyst til å ha "juletre" at det ble et kompromiss Anonymous poster hash: 7060b...b66
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Jo, det er for tidlig. Desember er julemåneden. Vi er faktisk bare halvveis i november ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå