Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 ? Anonymous poster hash: 11737...592
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 http://mat.tv3.no/oppskrifter/hellstrom-rydder-opp-hjemme/hellstroms-tacogryte-kjott-til-taco Anonymous poster hash: cfb2e...3fe
Appelsinpiken Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Vi har en ovnsvariant. I ildfast form: vanlig tacokjøttdeig i bånn og penne pasta blandet i creme fraiche og tine krydder smøreost på toppen (blandet). Ca 50/50 kjøttdeig og pasta. Gratineres med vanlig hvitost på toppen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Vi har en ovnsvariant. I ildfast form: vanlig tacokjøttdeig i bånn og penne pasta blandet i creme fraiche og tine krydder smøreost på toppen (blandet). Ca 50/50 kjøttdeig og pasta. Gratineres med vanlig hvitost på toppen. Blander du penne pasta med krydder smøreost? Anonymous poster hash: 532ce...eff
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Min gryte til 4-6 pers: Steker 2 pk kjøttdeig, tilsetter 1 boks chilibønner og 2 bokser hakket tomat med hvitløk. Så 2 poser tacokrydder (santa Maria) og en stor boks maiskorn. Gubben er glad i løk så det hender jeg hakker en løk og klæsjer oppi mot slutten. Lar det hele putre 10-15 min, serverer med tortillachips,revet ost og rømme. Anonymous poster hash: fdd06...040
Jojo x3 Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Jeg lager chili con carne, det er kjempegodt. Google det så kommer det oppskrifter. Jeg bruker quorn istedet for kjøtt og har chilibønner, fersk chili, hvitløk, tomater, paprika, løk og krydder oppi.
Appelsinpiken Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Vi har en ovnsvariant. I ildfast form: vanlig tacokjøttdeig i bånn og penne pasta blandet i creme fraiche og tine krydder smøreost på toppen (blandet). Ca 50/50 kjøttdeig og pasta. Gratineres med vanlig hvitost på toppen. Blander du penne pasta med krydder smøreost? Anonymous poster hash: 532ce...eff ja. Og creme fraichen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå