Gå til innhold

Flaut!!! Jeg dåååååner :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på sykehuset i dag. Lang historie.... Anyway - da jeg skiftet klær i morges, på rommet mitt, la jeg alt av skittentøy rett på gulvet. G-strengen tok jeg opp og la i baklommen på buksen jeg hadde på meg. Jeg stappet den ikke helt ned i lommen, la bare litt av kanten nedi lommen så jeg skulle huske å ta den ut å legge den på badet. Jeg fikk plutselig litt dårlig tid, og for å gjøre en lang historie kort - da jeg kom meg på sykehuset, fant frem til avdelingen min, ble vist frem til sengeposten (dagkirurgi) og fått snakket med en sykepleier, oppdager jeg til min store skrekk at blonde g-strengen min, ligger rett foran stolen, rett ved beina til sykepleieren!!! Jeg har aldri før ønsket me et så stort hull i gulvet!

Anonymous poster hash: 6afcf...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager bruker du blonde g-streng når du skal opereres ?

Anonymous poster hash: eb6ee...446
Skrevet

Den hadde jo falt ut av baklommen da du nr #2# så hun hadde den ikke på seg.

Litt pinlig HI men jeg hadde bare sagt det som det var og ledd av det hele:-)

Anonymous poster hash: aba83...0a2

Skrevet

Hvorfor i alle dager bruker du blonde g-streng når du skal opereres ?

Hvordan vet du at HI brukte blonde g-streng?

Ja, litt pinlig var det nok, men på sykehus ser man mye rart, så en truse er nok ikke det verste :)

Skrevet

Eeh, hun skrev jo at det var en blonde g-streng.

Og hun hadde jo tatt den av seg - ergo brukt den ifm sykehusbesøket.

Skrevet

Blonde g-streng, ja GIIID så pinlig asså!

Anonymous poster hash: 28816...63a
Skrevet

Jeg la blonde g-strengen i baklommen hjemme, så jeg skulle huske å legge den i skittentøyet, hjemme! Men jeg glemte å ta den ut av lommen, så den har hengt å dinglet der frem til den datt ut på sykehuset. Beklager om jeg forklarte litt dårlig. ;)

HI

Anonymous poster hash: 6afcf...4cd

Skrevet

Da skjønner jeg. Forsto det sånn at du hadde vært innlagt og skiftet tøy underveis. Men ser fortsatt ikke logikken med å putte trusen i lomme fremfor å ha den sammen med resten av skittentøyet.

Skrevet

Da skjønner jeg. Forsto det sånn at du hadde vært innlagt og skiftet tøy underveis. Men ser fortsatt ikke logikken med å putte trusen i lomme fremfor å ha den sammen med resten av skittentøyet.

Å herrefred! Er det muuuulig :D

Anonymous poster hash: da89e...f95

Skrevet

Flaut! :) Minnef meg om da ene bh'en min hadde hengt seg fast i sekken til samboeren min. Han og en kompis gikk gjennom hele byn og inn på høyskolen med en bh dinglende etter. :P

Anonymous poster hash: a7a5e...7f0

Skrevet

Du kan ikke ha lest innlegget skikkelig altså.  Ikke så vanskelig å forstå HI i det hele tatt :)

Noe som forøvrig hørtes noe flaut ut, men du kommer over det, sånn etter hvert ;)

Skrevet

Føler med deg!

Skulle reise fra Bergen med fly og hadde kun håndbagasje.

Hadde selvfølgelig glemt å ta ut deodoranten min da det var min tur i sikkerhetskontrollen og måtte åpne veska. Posen med skittentøyet med truser var ikke skikkelig lukket igjen og da jeg dro opp posen fløy det truser på rullebåndet. Den stakkars gutten som skulle sjekke veska ble nesten flauere enn meg :) Hehe

Anonymous poster hash: afcc6...cfa

Skrevet

Å herrefred! Er det muuuulig :D

Anonymous poster hash: da89e...f95

Du tuller nå, ikke sant ???

Hi,

He he litt pinlig ja :-))

Skrevet

Nåja, heller en snerten blondestring enn en bombesikker Sloggi med bremsespor. DA snakker vi flaut da....

Skrevet

Jeg har innsett at man slipper ikke unna Murphy's lov (alt som kan gå galt, går galt) og har derfor sluttet å legge fra meg ting der de ikke burde være i den tro at jeg husker å flytte det senere (for eksempel brukte bind på badegulvet mens jeg sitter på do - eller i ditt tilfelle truser i baklomma).

Men jeg HAR gått rundt med en (ren!) truse på innsida av buksebeinet (tørketrommelproblematikk), som heldigvis falt ut når jeg var på do og ikke på et eller annet annet tidspunkt i løpet av skoledagen :P

Anonymous poster hash: 15f47...863
Skrevet

Hahahahahahaha! Fantastisk! Fader så flaut :) kniiiiis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...