Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Nårtid er det best å gi det i forhold til nattesøvn og hangover? Har fått det foreskrevet for kløe, men en bivirkning er jo døsighet, og den vil jeg helst skal komme på natten Anonymous poster hash: 79c5b...21d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Nårtid er det best å gi det i forhold til nattesøvn og hangover? Har fått det foreskrevet for kløe, men en bivirkning er jo døsighet, og den vil jeg helst skal komme på natten Anonymous poster hash: 79c5b...21d Jeg bruker polaramin fast selv pga allergi. Det har i utgangspunktet en virketid på 12 timer ikke 24 timer som enkelte andre antihistaminer. Så jeg hadde gidd det til barnet ca 1 time før legge tid eller noe. Men, jeg har kun erfaring fra egen bruk og ikke på barn. du kan jo eventuelt gå inn på felleskatalogen.no å se hva som står der? eller spørre lege. Anonymous poster hash: 6dcec...fb3
smurfis Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Datteren min har brukt dette i noen år nå og hun har aldri fått hangover av det. Sover godt da. Hun tar 2,5 ml men kan nok gå opp til 5 pga vekt og alder, hun er 6 år og sånn 20 kg kanskje? Hun har stort sett fått det for leggetid fordi man jo kan bli så trett av det, men jeg har ikke merket noen forskjell på henne de få gangene hun har måttet ta det på dagtid altså:-) Men prøv deg frem, alle er jo forskjellige og reagerer forskjellig på medisin.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Min sønn brukte det, men den nye fastlegen vi fikk sa at det ikke var bra at barn gikk på det. Nå går han på cetirizin (zyrtec). Anonymous poster hash: 6ea0b...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå