Gå til innhold

Dere som har blitt strippet !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet i dagtidlig kl 0900. Istad når jeg var på do og tørket meg kom det brun utflod på papiret..

Ringte føden og JM sa det var helt normalt etter stripping, men at jeg skulle ta på meg et bind og ringe opp igjen hvis det ble våtere.

Tror dere hun mente at jeg skal ringe opp igjen hvis denne brune utfloden fortsetter, eller kun når det blir fuktig av fostervann?

Hvor lenge hadde dere brun utflod etter stripping, og hvor lang tid tok det før det skjedde ting? :) 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er nok bare pga blodkar som har sprukket. Hadde det resten av dagen. Første gang ble jeg strippet kl 13, og fødte 04.30, andre gang ble jeg strippet en tirsdag og fødte natt til torsdag. Lykke til!

Skrevet

Jeg ble strippet på onsdag, hadde minimal effekt for min del. Fikk litt utflod, men ble ikke noe mer ut av det. Fikk ballong på torsdagen, den tok de ut på fredag, da hadde jeg 1 cm åpning. De tok vannet klokken 4 på fredagen og babyen var ute 6 timer senere.

Skrevet

Det er helt vanlig å blø litt etter stripping, og det er vanlig å spotte litt når du modnes også :)

Så lenge du ikke blør veldig mye hadde jeg ikke bekymret meg eller ring igjen, det er helt normalt. Er du heldig kommer slimproppen og da blør det også gjerne litt...

Jeg har blødd/spottet litt når det har gått mot fødsel alle fire gangen, ikke bare den ene gangen jeg ble strippet.

Anonymous poster hash: 089ef...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...