Gå til innhold

Dere som har mann med stort utstyr, hvordan bukse bruker han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer dere vel :P men problemet er at kjæresten min går i altfor store bukser og zagger som en 16 åring. Man kan stortsett se bokseren hans hele tiden. Ræva detter ut i ny og ne. Han driter i det, jeg synes det er forferdelig harry. Han mener det er Pga at han har stort utstyr og ikke kan gå

Med stramme bukser. Så tips til hvilken bukse jeg kan kjøpe?? Spesifikt som mulig er fint.

Ellers er han beste kjæresten, bare det som "plager" meg.

Anonymous poster hash: 8ee6a...095

Fortsetter under...

Skrevet

Øøøhhh.. Med fare for å virke litt dum nå, men eneste gangene jeg kan se for meg at dette blir et problem er vel om han skulle gå i tights? :P

Anonymous poster hash: 87c19...c8c

Skrevet

Hehe, han bruker sæggebukse pga stort utstyr?? Dagens!

Bukser finnes i alle slags fasonger. Jeg kjøper aldri bukse til mannen min, sjansen er altfor stor til at jeg kjøper en som ikke sitter bra. Men så er "passe" utrustet der nede ☺️

La ham kjøpe buksene sine selv du 😉

Skrevet

Haremsbukser. Det eneste han får plass i.

Anonymous poster hash: cbc13...33e
Skrevet

Haremsbukser. Det eneste han får plass i.

Anonymous poster hash: cbc13...33e

Haha, nå lo jeg høyt! (og jeg sitter på jobb...)

Anonymous poster hash: 8ad63...b5b

Skrevet

Haha, det høres ut som en merkelig unnskydning for å sagge;)

Jeg har vært med flere menn med stort utstyr, og de hadde buksene godt plassert der de skal være. Det er heller ikke noe problem for mannen min, som er stor. Han går med løse jeans, noe strammere, dressbukser, treningstights, og har ikke noe problem med å plassere utstyret:)

Men selvfølgelig, kjente en mann en enGEDIGEN penis, og han hadde den i futteral;) kanskje det er løsningen for typen din ?:D

Annonse

Skrevet (endret)

Min sin får ikke plass i bukser og han bruker derfor kilt :D

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Gud hjelpe meg :) Sikker på vi ikke her snakker om en godtroende kjæreste eller en mann med stort ego? :)

Fikk i allefall en god latter :)

Skrevet

Hehehe! Mannen min er relativt velutstyrt, men kommer seg inn i vanlige bukser.

Anonymous poster hash: d54ce...97d
Skrevet

Min bruker vanlige jeans, men han må prøve de først. Noen er for stramme der det ikke skal stramme :P.

Joggebukse i "joggebuksestoff" er uaktuelt. Da ler jeg høyt! 

Anonymous poster hash: 03442...e5a
Skrevet

Hehe. Min går nå i vanlige bukser, chinos, dressbukser eller en sjelden gang jeans. Vi ler ofte av det jeg kaller "en uanstendig bul", men det er da ikke i overkant, han skjemmes nå i hvert fall ikke :P

Har aldri hørt at stort utstyr er grunn til å sagge. Hehehe.

Annonse

Skrevet

Hehe. Min går nå i vanlige bukser, chinos, dressbukser eller en sjelden gang jeans. Vi ler ofte av det jeg kaller "en uanstendig bul", men det er da ikke i overkant, han skjemmes nå i hvert fall ikke :P

Jeg hadde faktisk FORVENTET at din mann ikke bruker noe annet enn en ... bananahammock :D *skuffet*
Skrevet

Jeg hadde faktisk FORVENTET at din mann ikke bruker noe annet enn en ... bananahammock :D *skuffet*

Den spares til soverommet. Noen goder må man jo ha som psykologfrue.

Skrevet

Med mindre han er såpass utstyrt at han ikke kan gå i nikkers uten at noe henger nedenfor, så finnes det nok av bukser som det er plass til stellet hans i. Mannen min går nesten bare i jeans til hverdags, mange ulike typer, og jeg har aldri hørt at han har klaget over dårlig plass. Du får dra han med deg inn i et par butikker og få han til å prøve noen ulike modeller, og skryte hemningsløst av hvor sexy han er i bukser som henger oppe av seg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...