Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Ikke noe veldig alvorlig,men en del pøbelskap med feil folk. Han er overhodet ikke sånn nå,og jeg sliter med å skjønne at det er samme person. Det er lenge siden. Men,allikevel så blir jeg helt dårlig av tanken på hvordan han var i sin ungdom. Feil av meg?Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: c5c80...d7d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 hvorfor er du med han da om du ikke klarer å akseptere han som han er? Anonymous poster hash: d1652...565
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 FEIL ja! Ærlig talt menneske. Du sier det selv; fortid er fortid. Håper for all del han ikke vet om deg å dine problemer ang hans fortid, for det kan virkelig senke ett menneske! Anonymous poster hash: 6a979...d48
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Kjæresten min har brukt marijuana og vært kriminell i sin ungdom. Gjengen han havnet i brukte og det ble en del av hverdagen hans. Han videresolgte for å tjene penger på det og ikke blakke seg på å røyke. Når vi ble sammen var ikke fortiden langt unna og politiet var fortsatt i bildet - men det er de ikke nå lenger. Jeg har aldri rørt narkotika og er veldig ANTI.. Nå har han vært rein lenge (jeg kjøper tester på apoteket som jeg har liggende, sånn just in-case han skulle bli fristet til noe som helst), han er verdens beste kjæreste og kommer til å bli verdens beste pappa en dag. Jeg vet ikke hva mannen din har gjort, men du har to valg. Godta det- eller dra fra han. Du kan ikke la det gå utover han nå, for du har valgt å elske han alikevel faktisk. Dersom det ikke blir involvert i hverdagen deres nå såklart. Når man er ung gjør mange mye dumt- det gjorde jeg også. Men jeg synes ikke det definerer meg som person nå i dag. Har plaget meg også med fortiden hans, men jeg kjenner han ikke sånn og det er jeg glad for Anonymous poster hash: 878f8...a81
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Enten så har han gjort noe skikkelig ille, eller så er du bare veldig sær. Fortid er fortid. Både jeg og samboeren min har gjort ting tidligere som vi aldri kunne ha gjort i dag. Ingenting vi tenker på til daglig. Det gjør bare at man er en del erfaringer rikere, på godt og vondt.. Selvfølgelig er det mye man kunne vært foruten, men gjort er gjort. og alle har lov til å forandre seg. Syntes ikke du skal dømme samboeren din for fortiden hans. Det er den han er i dag som teller. Anonymous poster hash: 679eb...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå