Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Er det farlig å bruke dette? Sist jeg var gravid var det fyfy, er det fortsatt det? Og hvilken skade kan det gjøre? Starte fødselen? Er i uke 38 Anonymous poster hash: e734d...536
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Skal ikke brukes innvendig nei. Kan påvirke livmorhalsen, og dessuten hjerterytmen til babyen.. Anonymous poster hash: f96d6...9dd
Zaphira Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Er det fyfy å bruke dildo sånn generelt når man er gravid el kun når man er så langt på vei som Hi er? har ikke hørt om at det var fyfy så må bare spørre !
Edelweis Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Det er ikke fyfy å bruke på utsiden. men om du bruker den innvendig kan du sette i gang fødselen. min JM sa at den ikke kunne påvirke hjerterytmen til babyen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Da er det jo et kjempetriks for å starte fødselen da! Anonymous poster hash: e734d...536
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Det er i utgangspunktet trygt å bruke både glidekrem ogsexleketøy. Løvendahl Mogstad tror ikke alminnelig bruk av en dildo eller vibrator kan fremkalle spontanabort i et sunt og normalt svangerskap, men fraråder å presse noe for dypt eller hardt i vagina, eller holde vibratoren helt opp mot livmoråpningen. - Har man blødninger eller det er fare for tidlig fødsel, skal man være forsiktig, sier hun. Hun ser heller ikke bort fra at sexleketøy kan irritere mormunnen på slutten av svangerskapet, og i verste fall sette i gang fødselen for tidlig. Det kan med andre ord være greit å være forsiktig med alle sexleketøy som føres opp i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok. Hold lekene renePass på at du holder leketøyene rene for å forhindre infeksjoner. - Det er jo forskjell på et leketøy som er laget av pvc eller silikon, og en penis, som støter mykere mot livmoren. Vær klar over at sexleketøy laget av pvc inneholder stoffer som er helseskadelige både for mor og foster. http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article588677.ece#title4 Anonymous poster hash: f96d6...9dd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Kan man da bruke vibrator på klitten? Tror jeg blir gal hvis jeg ikke skal få orgasme på 7 mnd! Anonymous poster hash: 9fdbd...ddf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Ja, du kan trygt bruke den utvendig. Anonymous poster hash: d0502...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå