Gå til innhold

Da var lille trollet vårt ute :)

Anbefalte innlegg

Det ble ei jente! 

50 cm, 4044 g og 36 cm i hodeomkrets :) Og masse bustete hår :D

Kom med planlagt snitt på fredag formiddag. 

Ble litt komplikasjoner før operasjonen fordi for det første ga de meg noe medikament jeg ikke tålte, så jeg fikk en allergisk reaksjon på operasjonsbordet før de engang hadde satt spinalen. Men det gikk fint over når de skrudde det av. Så komplikasjon nr 2 var at jeg skulle være våken under operasjonen ved at de skulle gi meg spinalbedøvelse. De prøvde å stikke meg kanskje 20 ganger før de ga opp og jeg ble klargjort for full narkose. 

Så da lå jeg der frem til de sto helt klare med knivene fremme før de fikk meg til å dra til drømmeland et par timer. 

Var en smule flaut da de skulle lukke igjen kittelen jeg hadde fått, for de tok tak i nippelen i stedet og dro til. Jeg hylte til, men måtte jo bare le av det, så alle fikk seg en god latter før operasjonen begynte. 

Følte meg mye piggere etter dette keisersnittet enn det første, så jeg er egentlig ganske fornøyd med hvordan ting gikk til tross :) 

Måtte være på sykehuset i 4 døgn pga mer enn 10 % vekttap hos babyen etter fødselen (fikk aldri melk, så da var det på an med nan), men nå er vi endelig hjemme og kan begynne å slappe av og kose oss litt :)

Lykke, lykke til alle dere andre som venter på å se deres nurk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096197-da-var-lille-trollet-v%C3%A5rt-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

6 dagar over tida her, trur ikkje denne kjem frivillig :(

Æsj, så kjipt at du fortsatt venter da ★.. 

Men nå er det "heldigvis" ikke lenge før du evnt blir satt i gang uansett, selv om det er kjipt å vente. 

Gratulerer :)

6 dagar over tida her, trur ikkje denne kjem frivillig :(

Æsj, så kjipt at du fortsatt venter da ★..

Men nå er det "heldigvis" ikke lenge før du evnt blir satt i gang uansett, selv om det er kjipt å vente.

Det nærmar seg uansett, ja. Overtidskontroll i morgon.

Håpar eg slepp igangsetting, vart drypp og epidural sist sjølv om fødselen starta spontant. Eg var ikkje moden i det heile tatt, null opning. Så det vart som ei igangsetting til slutt, ikkje ei god oppleving med litt komplikasjonar her og der, og snakk om både KS og tang :( Men det viktigaste er jo at ungen kjem ut, og det jan ikkje ta veldig mange dagane no ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...