Gå til innhold

Årets julegave til meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis de kan klone Dolly kan de klone meg. Jeg trenger i øyeblikket å være tre, aller helst fire, som kan gå i tredelt turnus. Får jeg ikke det blir jeg ikke til å være i hus med, faktisk. Og det kan da ikke være ønskelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan jeg ikke skjønne! Kunne ha tenkt meg en klone jeg og.

Skrevet

Klon en lut som kan komme hit på middag i dag.

Skrevet

Klon en lut som kan komme hit på middag i dag.

Det hadde vært helt fortreffelig, men det ser ut til at kloningsprosessen ikke helt er i gang ennå :(

Skrevet

Og eg som tenkte på å ønske meg julepynt..

Eg må sikte høgare skjønar eg :D

Skrevet

Men er ikke du på overtid? Er jo ikke akkurat da du trenger FLERE sperreballonger, så jeg har full forståelse for at du ikke ønsker kloning akkurat nå (da vil du jo få flere puppehengere om kun kort tid også). Men så snart du er ferdigpoppa ville det kanskje vært en ide?

Skrevet

Men er ikke du på overtid? Er jo ikke akkurat da du trenger FLERE sperreballonger, så jeg har full forståelse for at du ikke ønsker kloning akkurat nå (da vil du jo få flere puppehengere om kun kort tid også). Men så snart du er ferdigpoppa ville det kanskje vært en ide?
6 dagar over, og mistar trua på å bli ferdig med graviditet for alltid før jul :( Var vel lei av å vere gravid dagen før positiv test, då eg plutselig innsåg kva ubehaget og energimangelen kom av :(

Kunne godt hatt ein klone til å hente i bhg i dag, det høljregnar ute..

Skrevet

Passe ektra på å skrive tydelig KLONING i brevet til julenissen da, for kloring av lut går IKKE bra! (host, host, har jeg prøvd? Så klart!)

Skrevet
 Var vel lei av å vere gravid dagen før positiv test, då eg plutselig innsåg kva ubehaget og energimangelen kom av :(

Hahaha, kan sympatisere der!

Skrevet

6 dagar over, og mistar trua på å bli ferdig med graviditet for alltid før jul :( Var vel lei av å vere gravid dagen før positiv test, då eg plutselig innsåg kva ubehaget og energimangelen kom av :(

Kunne godt hatt ein klone til å hente i bhg i dag, det høljregnar ute..

Du kunne jo prøve en "Mummimamma på speed" - gå med ene foten på gangfeltet og den andre nede på veien. Det var et råd jeg fikk. Ellers så har du min fulle sympati. Siste svangerskap drog ut i langdrag her, skjønner så alt for godt hvordan det føles.

Skrevet

Beklager, luten, det går jeg ikke med på. Da blir DiB kun et forum som handler om deg og selv om du er kul vil jeg synes det er i meste laget.

Delegere? Stole på at noen andre er nesten like bra? 

Skrevet

Beklager, luten, det går jeg ikke med på. Da blir DiB kun et forum som handler om deg og selv om du er kul vil jeg synes det er i meste laget.

Delegere? Stole på at noen andre er nesten like bra? 

Her snakker vi ikke om større spredning av lut, men om mindre press, trykk, drag, tyn og knute pr klone, samt flere søvntimer.

Skrevet

Men tenk når alle fire lutene får det for seg at de skal terge en dibber. Tenk når en gjeng av dibbere lar seg terge. Hvis bare en av dem terger eller er ærlig eller i det hele tatt svarer her inne, så er det greit. Da kan du bruke de andre tre til det som brenner deg ut.

Er det sånn med deg i alle settinger forresten, at du får så mye oppmerksomhet? Da skjønner jeg at det blir mye.

Skrevet

Men tenk når alle fire lutene får det for seg at de skal terge en dibber. Tenk når en gjeng av dibbere lar seg terge. Hvis bare en av dem terger eller er ærlig eller i det hele tatt svarer her inne, så er det greit. Da kan du bruke de andre tre til det som brenner deg ut.

Er det sånn med deg i alle settinger forresten, at du får så mye oppmerksomhet? Da skjønner jeg at det blir mye.

Jeg tror ikke det er behov for flere av meg på Dib, akkurat. (Og bortsett fra tilbakekomsten, som tok av i hodet på endel anonyme nek men som dog gikk over etterhvert, har jeg ikke klødd noen i denne omgang, tror jeg.)

Ifølge anonym har jeg jo ikke noe liv, så det er jo selvsagt bare her jeg får oppmerksomhet. Jeg har ingen venner og sitter bare her og er bitter.

Skrevet

Du har rett, bortsett fra tilbakekomsten har det vel vært nokså rolig. Var som om Jesus hadde stått opp fra de døde eller noe sånt. Av og til har jeg tenkt at kombinasjonen ditt kjente nick og dine rett fra levra-svar gjør at både nicket og svaret forsterkes uten helt forankring i virkeligheten. Men sånn er det jo for noen, det er noen som alltid får alles oppmerksomhet når de snakker og så er det noen som aldri blir hørt okke som. Og jeg tror vel det gjelder litt på tvers av arenaer sånn for de aller fleste.

Skrevet

Du har rett, bortsett fra tilbakekomsten har det vel vært nokså rolig. Var som om Jesus hadde stått opp fra de døde eller noe sånt. Av og til har jeg tenkt at kombinasjonen ditt kjente nick og dine rett fra levra-svar gjør at både nicket og svaret forsterkes uten helt forankring i virkeligheten. Men sånn er det jo for noen, det er noen som alltid får alles oppmerksomhet når de snakker og så er det noen som aldri blir hørt okke som. Og jeg tror vel det gjelder litt på tvers av arenaer sånn for de aller fleste.

Jada, den forsterkingseffekten har jeg testa ut for mange år siden allerede, samme innlegg anonymt eller med mitt nick gir hhv 3 og 53 svar, lizzom. Enkelte andre brukere har imidlertid problemer med å se at akkurat den forskjellen ligger på dem og ikke på meg.

Skrevet

Oppdatering av ønskelista: jeg ønsker meg tjenester til jul, barnevakt, husvask, vinduspuss, rydding av kottet, samt ny støvsuger, blender, vaffeljern og mixer. Gud så jævlig kjedelig jeg kjenner meg når jeg ser på den lista. Daglig drift av hus er forbanna kjedelig og bortkasta tid og penger. (Ok, blender, vaffeljern og mixer har potensiale for glede, da.)

Heldigvis har jeg også en ønskeliste på minst en side med ting som er pur glede, tant og fjas og glitter og stas og idel fryd og glede. Så jeg er vel i noenlunde balanse. Hva ønsker du deg?

Skrevet

Hva ønsker du deg?

Akkurat nå... Ny sjef, nye arbeidsoppgaver og mindre byråkrati... (gruff).

Men vaffeljern er nostalgi og glede! Her har alle mormors barnebarn fått vaffeljern i gave når de har flyttet hjemmefra. Ikke noe man ble kjempe glad for når man var 19 og skulle ut og erobre verden, men du så glad jeg er for det nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...