Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Hva mener dere om det selskapet? ok?Jeg ser de har billige billetter til LONDON!! Anonymous poster hash: 25f0b...3e9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 har flydd med ryanair to ganger, det som er viktig er å følge reglene du finner på deres websider ang. oppmøtetider, billetter, håndbagasje osv. Ellers kan det bli VELDIG dyrt.....Etter min mening tjener ryanair pengene sine på at folk er "dumme" og ikke leser seg opp på disse regelene. Tro meg, det finnes ingen slingringsmonn, slik som i SAS eller Norwegian. Anonymous poster hash: 2d620...997
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Helt greit å fly korte turer med ryanair . De har små og trange fly.
Von Hertelhofen Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Enig med at det kan bli dyrt Og så flyr de ofte til sånne småflyplasser, altså ikke hovedflyplassen i den aktuelle byen. Så det kan komme litt ekstra penger til transport til og fra hotell. Men jeg tror ryanair er ett av de mest presise flyselskapene faktisk.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Syns det er litt skummelt med billigselskaper, for de firer på sikkerhet for å få ned kostnadene. Anonymous poster hash: 4762e...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå