Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Går omgangssyke i bhg, men det starter vel ofte med oppkast? Her er mini i god form og full fart, men holder ikke på noe mat, det renner rett ut igjen... Er det vanlig med slike magebyger? Uten noen annen sykdom liksom? Og hva er "triksene"? Selv kommer jeg fra et hygienehysterisk hjem så mamma desinfiserte så og si alt de få gangene vi hadde magevirus i hus, og det var mye mat vi ikke fikk for det var sterkt/ikke ideelt for en ustabil mage (tomatsaus, melk, vel middag generelt, frukt...). Vi spiste stort sett Mariekjeks og sitronbrus vi når vi var magesyke... Men det kan jo ha hatt med manglende matlyst å gjøre og da.. Vi bytter bleie v hver minste promp for å unngå sår stump. Vasker hendene mine godt etterpå og tar antibac på etterpå. Men bør mini vaske hendene? Ofte? Han er ikke så god på det enda så det er jo prosjekt hver gang. Har tørket godt med antibac-serviett innimellom, men de tar kanskje ikke magevirus (synes å ha hørt noe om det?). Gir mye vann, men er usikker på hva mat jeg skal tilby. Han ville ikke ha frokostgrøten. Ammer når han vil. Tips fra erfarne damer der ute? Anonymous poster hash: a0e65...c69
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Bland eplejuice med farris..det er visst bra, og har funka her de gangene vi alle har ligge med både det ene og det andre Unngå for mye sukker, det gjør magen bare enda verre. Ris skal visst også være bra. Ellers er det vel bare å fortsette som du gjør Lykke til og god bedring! Anonymous poster hash: f0dc8...4c3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Bland eplejuice med farris..det er visst bra, og har funka her de gangene vi alle har ligge med både det ene og det andre Unngå for mye sukker, det gjør magen bare enda verre. Ris skal visst også være bra. Ellers er det vel bare å fortsette som du gjør Lykke til og god bedring! Anonymous poster hash: f0dc8...4c3 Takk. Kan man gi farris til en ettåring altså? :-P Drakk det en del selv da jeg var gravidkvalm, så vet det er bra :-) Anonymous poster hash: a0e65...c69
Honningmelon Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Magevirus trenger ikke starte med oppkast. Det trenger ikke være oppkast i det heletatt. Man, kan fint ha Magevirus med kun diaré.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå