Gå til innhold

Fikk sjokk idag jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på Ahus idag med 3 cm åpning. Har ikke hatt vondt i det hele tatt, eller tegn til noe som helst og han sa babyen kunne komme i natt!

Er førstegangs også :P

Fler som hadde det sånn? Når begynte det og bli vondt? Er 7 dager over termin :)

Anonymous poster hash: 17301...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk med 3 cm i en uke jeg, ikke for å gjøre deg helt motløs, men for å fortelle at det er fullt mulig ;)

Ble strippet, fikk riestimulerende akupunktur, hadde masse kynnere og maserier, men fødselen kom ikke skikkelig igang. Men siden jeg hadde åpning var det grei skuring å bli igangsatt da, de tok vannet, jeg fikk litt rier (som var veldig uregelmessige og ikke spesielt vonde) og de hjalp meg opp til 5 cm uten at jeg plagdes nevneverdig. Da fikk jeg riestimulerende drypp, fikk temmelig intense og tette rier, og 5 timer senere var hun født :)

Veldig grei fødsel!

Anonymous poster hash: f79d7...0c8
Skrevet

Ble forresten sendt hjem da, noe som skremmer meg litt når jeg leser om folk som sier de går fra 3 cm til 10 cm bare på alt fra 40 min til 30 timer :P

Skrevet

Kom på overtidskontroll sykehuset med kynnere som ikke var så veldig vonde. Hadde da 6 cm. åpning. 2timer senere var babyen kommer til verden :)

Anonymous poster hash: 44c8f...89a
Skrevet

Godt og høre noe annet en skrekk-fødsler! :)

Skrevet

Med førstemann hadde jeg 3cm åpning og var helt moden på termindagen. Ble tilslutt satt igang 15dager over termin gitt...

Anonymous poster hash: 947b1...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...