dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Ja da har vi vært på tidlig ul på Riksen, og jaggu viste det seg ikke å bo to små inni der. Vi har tidligere brukt 10 fryseegg som ikke har blitt noe av, så hadde ikke noe tro på at det skulle klaffe for oss ved dette fryseforsøket heller. Hadde derfor ingen betenkeligheter med å sett inn 2.Så fester de seg begge og vi vil i Juni ha 4 ivf barn......! Føler oss utrolig heldige!!!!! Håper virkelig alle dere her inne får oppleve å bli mamma en dag!
Opp Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Åhh herligheten !! Gratulerer! Du er HELDIG! 4 ivf barn! tenk at man kan få til det!
Nurse77 Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 Ja da har vi vært på tidlig ul på Riksen, og jaggu viste det seg ikke å bo to små inni der. Vi har tidligere brukt 10 fryseegg som ikke har blitt noe av, så hadde ikke noe tro på at det skulle klaffe for oss ved dette fryseforsøket heller. Hadde derfor ingen betenkeligheter med å sett inn 2. Så fester de seg begge og vi vil i Juni ha 4 ivf barn......! Føler oss utrolig heldige!!!!! Håper virkelig alle dere her inne får oppleve å bli mamma en dag! Herreguuuuuuud, er det mulig?!!!! Gratulerer så mye!!:-) Dere får noen hektiske år, men tenk på all moroa! Herlig:-))))
Stjernemagnolia Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Oj, oj, oj så moro du er gravid igjen og appåtil med to. Super gratulasjon til deg nå!
sunfly Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Hipp, hurra for deg og dine to små huleboere. Dette var artig
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 Så hyggelig. Heldig du Anonymous poster hash: fa72f...3be
Gjest Gullebolle Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 Fantastisk! Gratulerer så masse med to små mirakler i magen:) Tenker du er lettere sjokkert ja, men så utrolig heldig, 4 IVF barn, det blir ikke bedre enn det:) Lykke til videre i svangerskapet!
Stjernemagnolia Skrevet 22. november 2013 #13 Skrevet 22. november 2013 Tenke seg til Dollypopp at det nå blir to barn til! Du er nå født under en lykkestjerne sier nå jeg. Hvordan er formen din for tiden? Alt vell med dere alle sammen? Tenk du skal bli firebarnsmamma, utrolig gledelige nyheter. Hei Gullebolle. Lenge siden jeg har sett deg her inne på forumet. Hvordan går det med deg? Hva er planene fremover?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2013 Helt uten å klage (!!!) så er formen nokså laber.. Har gått ned flere kg og føler meg som 90 år..Har vært sykemeldt i 3 uker og skal tilbake til legen på tirsdag. Så får vi se.Tydeligvis noe helt annet å gå tvillinggravid!Storesøster er helt i hundre. Det ble så mye snakk om det, så måtte fotelle det til henne.Og hun forteller det til alle...... Så dette må nesten gå bra :-/At jeg har vært heldig ja! Skulle nesten ikke gått an. Har også 2 egg igjen på frys...Jeg var egentlig innstilt på at det ikke ble egne barn på oss, så blir dette resultatet......:-0Håper virkelig dere får oppleve å bli mamma alle sammen!!!!!!!
Gjest Trulte med to små Skrevet 25. november 2013 #15 Skrevet 25. november 2013 Gratulerer så mye og masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå