Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #26 Skrevet 12. november 2013 Jada. Det er din kropp og du som bestemmer. Litt kjipt å kanskje dø fra familien før man evt har opplevd å se barna sine etablerte og kanskje få barnebarn. Men det er sikkert verdt det. Fyr opp røyken, sier jeg!!Anonymous poster hash: 607d0...5a4 Åhjada, det er kjipt. Det er alikevel mye annet som kan skje her i livet, som kan medføre dødsfall også, uten at man er selvforskyldt i det. Verdt det, om jeg skulle dø? Nei, langt ifra. Min kropp, min avgjørelse? Absolutt. Det kan like dan gå ut over meg og deg og andre. Men røyk opp at på forkorter. Anonymous poster hash: 9b901...233
Jallow B Skrevet 12. november 2013 #27 Skrevet 12. november 2013 Din kropp din avgjørelse? Absolutt. Hva ned dine ( evt) barns kropp? Det er jo tydeligvis din avgjørelse også ( jmfr omskjæringsdebatten). Hvorfor kan ikke jeg som helsepersonell bestemme over kroppen din da? Ettersom du tydeligvis ikke vet ditt eget beste? Anonymous poster hash: 607d0...5a4 Hvorfor drar du det inn i denne debatten, det har da intet med dette å gjøre? Det kan like dan gå ut over meg og deg og andre. Men røyk opp at på forkorter. Anonymous poster hash: 9b901...233 Det spørs på veldig mye.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #28 Skrevet 12. november 2013 Åhoi. Anonymous poster hash: 455fb...8f5
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #29 Skrevet 12. november 2013 Din kropp din avgjørelse? Absolutt. Hva ned dine ( evt) barns kropp? Det er jo tydeligvis din avgjørelse også ( jmfr omskjæringsdebatten). Hvorfor kan ikke jeg som helsepersonell bestemme over kroppen din da? Ettersom du tydeligvis ikke vet ditt eget beste?Anonymous poster hash: 607d0...5a4 Hvorfor drar du det inn i denne debatten, det har da intet med dette å gjøre? Det kan like dan gå ut over meg og deg og andre. Men røyk opp at på forkorter.Anonymous poster hash: 9b901...233 Det spørs på veldig mye. Ja og røyk opp at på. Anonymous poster hash: 9b901...233
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #30 Skrevet 12. november 2013 Din kropp din avgjørelse? Absolutt. Hva ned dine ( evt) barns kropp? Det er jo tydeligvis din avgjørelse også ( jmfr omskjæringsdebatten). Hvorfor kan ikke jeg som helsepersonell bestemme over kroppen din da? Ettersom du tydeligvis ikke vet ditt eget beste? Anonymous poster hash: 607d0...5a4 Hvorfor drar du det inn i denne debatten, det har da intet med dette å gjøre? Tenker bare på din samlede dømmekraft. Det kan like dan gå ut over meg og deg og andre. Men røyk opp at på forkorter. Anonymous poster hash: 9b901...233 Det spørs på veldig mye. Anonymous poster hash: 607d0...5a4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #31 Skrevet 12. november 2013 Å sidestille sjokolade og røyking er jo helt på trynet. Den som kom med dette argumentet er ikke særlig flink til å komme med argumenter... Anonymous poster hash: 9de3e...de2
Gjest Bjørketreet Skrevet 12. november 2013 #32 Skrevet 12. november 2013 Årh disse debattene er så teite! Det er alltid en evig krangel mellom røykere og folk som aldri har røyka før, og den som kommer med de desidert mest idiotiske svarene her inne er alltid ikke-røykerne. Ikke-røykere må forstå: De som røyker ville aldri ønske at deres egne barn begynte å røyke. De fleste røykere føler i forskjellig grad en viss skam for at de røyker. Folk som røyker 2-3 om dagen er også avhengig av røyk - selv om de kun røyker 2-3 så tenker de mest sannsynlig på røyk hele dagen. Å dra kols-kortet hjelper svært sjeldent, de færreste slutter å røyke pga skremselsteknikker. Dere ikke-røykere som skal mase sånn på røykere, hører dere ikke at de fleste røykere ikke har så mye å si i sitt forsvar? Uansett hvor mange argumenter dere har, og dere gnåler om kols, død, osv osv, så svarer røykere veldig enkelt tilbake... For det er egentlig ikke så mange gode argumenter for å røyke, og hva skal man da si? ''Jeg er avhengig... Når jeg er ferdig med en røyk vil jeg egentlig bare ha en ny en, og det er helt utrolig hvor mye hverdagen min og livet handler om denne røyken... Jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg kunne la være, men jeg føler virkelig jeg går glipp av noe uten røyken... Jeg synes det er godt, tror jeg, kanskje det er hjernen som spiller meg et puss. Jeg vet det er skadelig, men jeg har jo tenkt å slutte før det dreper meg, jeg er bare ikke klar enda....'' Hva er det dere ikke-røykere vil dra ut av folk egentlig? Et godt argument fra røykeren sin side? Dere ville jo ikke forstå noe uansett, da dere aldri har vært i samme situasjon. Jeg selv slutta å røyke for 1,5 år siden, og jeg elsker å være røykfri Men synes fortsatt de fleste ikke-røykere her inne er så trangsynte at jeg blir helt satt ut i disse debattene, urk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå