Gå til innhold

Erfaringer med kjøkkenleverandører??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bytte ut kjøkkenet, og har nylig besøkt både Sigdal Kjøkken og Norema kjøkken.

Fikk forsåvidt godt inntrykk av begge to, men vil nok sondere terrenget litt mer før vi bestemmer oss.

Noen som har erfaringer å dele med disse to leverandørene? Hvilke andre kjøkkenleverandører bør vi vurdere?

Anonymous poster hash: fcc64...39e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt kjøkken fra begge.

Synes konsulenten til sigdal var vanskelig, kunne ikke bruke tid på å tegne kjøkken...

Norema har dårlig kundebehandling synes jeg.

Skulle ha nytt kjøkken nå og vurderte Norema, men etter en tur innom butikken hvor vi ble totalt oversett valgte vi heller kvik. Veldig fornøyd. De tok seg god tid og kom med mange fine løsninger

Anonymous poster hash: ce8eb...27b

Skrevet

Vi valgte JKE-kjøkken når vi kjøpte kjøkken for 8år siden og er veldig fornøyd, men siden vi har eik-kjøkken ønsker hvitt kjøkken nå velger vi å selge det gamle i stedet for å male.
 Nå er vi begynt å kikke etter nytt kjøkken (har en drøm om nytt kjøkken til neste år) og det ser ut som om vi går for samme leverandør denne gang og :)

Skrevet

Ikea, da sparer du kanskje 100 000,- på et ganske stort kjøkken. Meget bra kvalitet er det også!

Anonymous poster hash: 768a2...f6a
Skrevet

Vi har nytt HTH-kjøkken, har ikke vært veldig fornøyd hverken med leverandør, selger, montør eller kvalitet. Skulle jeg gjort det på nytt ville jeg nok kikket på JKE. De virker som har mange bra løsninger og har veldig god utnyttelse av plassen.

Skrevet

JKE? Aldri hørt om.

Skrevet

JKE? Aldri hørt om.

De er kanskje ikke så store og kjente, men har vært på det norske markedet i mange år.

http://jke-design.no/

Anonymous poster hash: 7060e...19c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...