Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Barnet mitt har full plass i bhg, hun er 1,5 år. Når hun begynte informerte jeg om at jeg jobber deltid, 65%. Denne høsten har jeg jobbet mye ekstra, pga litt spesielle omstendigheter ved sykehjemmet jeg jobber. Dette vet jo ikke de, jeg har jo ingen plikt eller grunn for å si fra til de at jeg jobber ekstra. Jeg føler på at jeg kunne hatt datteren min mer hjemme, men om jeg har en fridag midt i uka, har jeg behov for litt tid for meg selv og få gjort unna handel, husarbeid og andre ting. I det siste føler jeg at bhgansatte har hintet om å ha henne mer hjemme. Noen andre som føler at bhg "blander" seg slik? Eller er der bare en kombinasjon av at jeg føler på det og tar det de sier i verste mening? Anonymous poster hash: 1e102...006
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Tror nok det er du som føler på det. Min oppfatning er at barnehageansatte lar foreldre styre dette selv. Vet om mange barn som er i bhg fra 7-17 hver dag, men de ansatte nevner ikke dette, selvom det er laaange dager for små barn. Anonymous poster hash: d2cb1...981
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 De ansatte har ingenting med det. De burde holde seg profesjonelle og ta opp dette på en ordentlig måte dersom de mener at barnet ditt hadde hatt det bedre hjemme av forskjellige grunner. Anonymous poster hash: e7d19...0f8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Hun har jo korte dager når jeg har fri eller seinvakt. Kun de dagene jeg har dagvakt hun får lang dag. De har jo ingenting med det som dere sier, men føler de hinter om at den som har mulighet burde ha de hjemme mer.. Anonymous poster hash: 1e102...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå