Gå til innhold

Ultralyd idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruet meg fryktelig.. Lukket tilogmed øynene for var redd det skulle være en blank skjerm.. Men der var det et lite vesen gitt.. 10+2.. Da er det bare å prøve å forberede seg på å bli trebarnsmor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, heldig du :)

Anonymous poster hash: 6fc8b...ad3
Skrevet

Takk krumelur.. Håper det ordner seg for deg snart!! Da ser du at det iallefall går ann å bli gravid (opptil flere ganger) med bare enn eggleder;)

Skrevet

Hei :) bare et spørsmål, har du bare en eggleder? Mistet ene egglederen min etter en exu i august, og sliter nå med at jeg er så redd for at vi ikke får det til... Har ingen barn, og et sterkt barneønske!! Gratulerer med spiren :)

Skrevet

Ja måtte fjernes etter exu.. Så har bare en.. Alle legene jeg har snakket med sier at det skal ikke ha noen betydning.. Dette er 2 graviditeten etter exu. Hadde en før exu også..

Skrevet

Hei Veslaa. Mista også en eggleder nå i høst og prøver igjen. Er også veldig spent på hvor lang tid det vil ta!

Skrevet

Nå ble jeg veldig letta :)

Litt greit å høre at vi er fler, ikke så mange som har opplevd det lissom!! Håper det ordner seg for deg krumlur :)

Skrevet

Nå ble jeg veldig letta :)

Litt greit å høre at vi er fler, ikke så mange som har opplevd det lissom!! Håper det ordner seg for deg krumlur :)

Skrevet

Er nok flere som har opplevd det enn du tror veslaa_87..! Opplevde iallefall å høre om flere da jeg hadde vært igjennom det selv.. Aborter og exu osv. Er det mange som ikke deler.. Lykke til videre! Kommer nok til å ordne seg skal du se.. Iallefall viktig å prøve å ikke tenke for mye på at du bare har en.. For den kan gjøre vel så god jobb!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...