MammantilNurket Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Han skulle ha vært her for 45 min.siden Bør jeg ringe å etterlyse eller kan det oppfattes som masete. Er det normalt? Forsinket fra siste jobb? Har aldri ventet på rørlegger før. *savner vaktmesteren i gamle borettslaget nå*
Elsker livet Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 På torsdag kan du etterlyse. Neste onsdag kan du mase. Er mest normalt at de kommer i løpet av 2 uker i forhold til avtalt tidspunkt (om du maser).
nimmelim Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 haha ALDRI regn at rørleggere osv kommer på tiden.. 45 min er INGENTING. HEhe... jeg venta i 4-5 timer sist..til jeg ga opp.. Dagen etter kom de! sjarmerende
MammantilNurket Skrevet 12. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2013 Takk for svar Var stygt redd for dette. Har heldigvis funnet kran som har stoppet fossen i rennende toalett, da, og er veeeldig glad for at vi har to bad.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Som rørleggerkone må jeg si jeg forstår begge sider godt! Hadde blitt irritert av å vente på et menneske som ikke dukker opp til avtalt tid, men vet også at det fort kan bli forsinkelser! Jobben før kan ha blitt vanskeligere enn forventet, deler kan bli ødelagt og må hentes på nytt osv osv. Men de prøver virkelig å dukke opp når de skal altså, ihvertfall de jeg kjenner som har arbeidsmoral. Det finnes jo de som bare "må innom bensinstasjonen og spise pølse først" Anonymous poster hash: 73a37...425
MammantilNurket Skrevet 12. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2013 Han kom for en times tid siden. Toalett fikset - var en liten dings som hadde løsnet. Han gjorde jobben gratis (tok ham ca.15 min.)
Aliniane Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Trenger en selv, har bare kaldt vann i badekaret Men forhandleren som skal sende ny del er så uendelig trege...
MammantilNurket Skrevet 12. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2013 Trenger en selv, har bare kaldt vann i badekaret Men forhandleren som skal sende ny del er så uendelig trege...Så kjedelig Nå er det jo tiden for lange, varme bad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå