Gå til innhold

Venter på rørlegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skulle ha vært her for 45 min.siden :o

Bør jeg ringe å etterlyse eller kan det oppfattes som masete. Er det normalt? Forsinket fra siste jobb? Har aldri ventet på rørlegger før.

*savner vaktmesteren i gamle borettslaget nå*

Skrevet

På torsdag kan du etterlyse. Neste onsdag kan du mase. Er mest normalt at de kommer i løpet av 2 uker i forhold til avtalt tidspunkt (om du maser).

Skrevet

haha ALDRI regn at rørleggere osv kommer på tiden.. 45 min er INGENTING. HEhe... jeg venta i 4-5 timer sist..til jeg ga opp.. Dagen etter kom de! sjarmerende

Skrevet

Takk for svar :) Var stygt redd for dette. Har heldigvis funnet kran som har stoppet fossen i rennende toalett, da, og er veeeldig glad for at vi har to bad.

Skrevet

Som rørleggerkone må jeg si jeg forstår begge sider godt! Hadde blitt irritert av å vente på et menneske som ikke dukker opp til avtalt tid, men vet også at det fort kan bli forsinkelser! Jobben før kan ha blitt vanskeligere enn forventet, deler kan bli ødelagt og må hentes på nytt osv osv. 

Men de prøver virkelig å dukke opp når de skal altså, ihvertfall de jeg kjenner som har arbeidsmoral. Det finnes jo de som bare "må innom bensinstasjonen og spise pølse først" :P 

Anonymous poster hash: 73a37...425
Skrevet

Han kom for en times tid siden. Toalett fikset - var en liten dings som hadde løsnet. Han gjorde jobben gratis :) (tok ham ca.15 min.)

Skrevet

Trenger en selv, har bare kaldt vann i badekaret :( Men forhandleren som skal sende ny del er så uendelig trege...

Skrevet

Trenger en selv, har bare kaldt vann i badekaret :( Men forhandleren som skal sende ny del er så uendelig trege...

Så kjedelig :( Nå er det jo tiden for lange, varme bad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...