Gå til innhold

Noen som er prøvere i november?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er 30 og ble inseminert på torsdag, men lurer på om jeg tolket eggløsningstesten feil. Lurer på om jeg skulle ha blitt inseminert i går. Siden eggløsningstestene var sterke , men de ble bare sterkere på fredag og lørdag. 

Tok du CB tester eller strimmel tester?

Annonse

Av erfaring så er det "tryggere" å bruke disse testene med smileyfjes. Da er det ikke rom for tolkning av testen, man får bare et ja eller nei liksom.

Hvis du inseminerte for tidlig så er det jo en trøst å tenke på at sædcellene overlever lenge da. Kanskje de lå og ventet på egget :)

Endret av oss&2 små skatter?

Men sædceller lever bare 1 døgn når en insemineres gjennom  klinikk. Har jeg lest om... ;( Så visst jeg hadde eggløsning lørdag så var det for sent, men da blir det ny tur over jul :) Tusen takk for info og ønsker dere alle masse lykke til :)

Det er riktig lone, frossenvarer har kortere levetid.

Jeg pleide å bruke begge typer el-tester. Brukte billigtestene fram til de begynte å få utslag. Når de fikk utslag så testet jeg med clearblue sine med smilefjes for å være sikker. Men jeg testet også ganske ofte når jeg visste det nærmet seg, for å ha best mulig tid til å komme meg ned.

Nå er det ikke så lenge til du vet om du lykkes denne gang :-)

Jeg har tydeligvis tenkt feil med testene :) Fikk 2 streker i dag på graviditetstestene. Eneste jeg er usikker på er at den ene streken er litt svakere enn den andre. Noen som kan nå om dette?

Strek er strek - på graviditetstestene spiller det ingen rolle at ene streken er svakere. Gratulerer! :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...