bonden Skrevet 12. november 2013 #1 Del Skrevet 12. november 2013 Vil bare dele min erfaring med kinesiotape... Gravid med nr to og slet veldig med rygg og bekkenplager hele svangerskap og 10 mnd etter fødsel med nr 1... Leste MYE før jeg ble gravid på nytt og går nå til kiropraktor pluss at jeg har brukt kinesiotape i ryggen.. Det har vert til vanvittig god hjelp.. Taper 2 strips på langs og 2 på tvers av ryggen og de sitter gjerne på i opptil 1 uke før de må byttes... Merker stor forskjell om jeg 1-2 dager går uten... da er det menssmeterer og stikking i ryggen og nedover bena osv med en gang. Om det er tilfellet at det er tapen som hjelper eller om det ligger i huet mitt vet jeg jo ikke heh - er jo ganske alternativt! Men det har i hvert fall vert til vanvittig hjelp for min del og anbefaler andre også å prøve det!!! Støtter godt opp og lindrer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096114-kinesiotape-mot-ryggbekkenplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå