Gå til innhold

Dette satt langt inne !!

Anbefalte innlegg

Har jobbet 100% som sykepleier på sykehus hele svangerskapet. Var borte tre dager pga kvalme i uke 10 eller ikke noe fravær på tross av kvalme og oppkast til uke 17! Er nå i uke 34 og nå orker jeg ikke mere. 3 andre unger å ta seg av, 7 dager i strekk på jobb uten fri og kaos på avdelingen i går gjorde at nå r grensen min nådd. Er hjemme idag og ringte legen nå for å snakke om sykemelding eller videre jobbing. Mitt ønske er å være hjemme denne uka for så å jobbe redusert frem til permisjon om 4 uker..

Føler det som et skikkelig nederlag, men jeg orker rett og slett ikke mere !!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096110-dette-satt-langt-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du har vært mer enn flink jeg. Ingen som takker oss når vi møter veggen og blir sengeliggende som gravid desverre.. 

kos deg med sykemelding du. Du har vært kjempeflink og skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet eller føle det som ett nederlag at du ønsker litt redusert nå i slutten. 

Hva er det slike som deg ønsker å høre?? 

-Gud, så flink du er til å jobbe!!!

-Helt fantastisk at du har holdt ut så lenge!

-Dette går nok så bra!!!

-Du er så flink, flink, flink, flink FLIIIINKKKK!!!!

Herregud! Jeg har vært sykemeldt i 5 måneder pga. bekkenløsning og må gå med krykker. Skal jeg føle meg helt rævva jeg da, eller? 

Du vet det at om du holder ut i jobben i fire uker til kan du skrive et innlegg om hvor fantastisk flink, ikke bare flink, du har vært som har holdt deg i jobb HELE svangerskapet. Fy fader! DA er du flink da!!!!

Anonymous poster hash: 16f67...5ec

Oioioi har frøken hormonell stått opp med feil bein idag .. Og jommen har hun ikke trykket på anonymknappen også !!

Har ikke noe behov for å høre at jeg er flink til å jobbe for det vet jeg at jeg er ; )) mohahahaha var bare et innlegg for å lufte tanker og frustrasjon over at nå orker jeg ikke lenger...

Men hva "sånne som deg" ønsker å høre med slike surmaga innlegg er mere interessant ...???

Annonse

Dessuten er det vel en smule komisk når anonym nr to her utgir seg for å være en annen anonym en anonym nr en siden vedkommende omtaler anonym nr 1 som hun og ikke jeg...begge de anonyme har nøyaktig antall samme innlegg ... Kan det være samme person mon tro ?? ; ))

Dessuten er det vel en smule komisk når anonym nr to her utgir seg for å være en annen anonym en anonym nr en siden vedkommende omtaler anonym nr 1 som hun og ikke jeg...begge de anonyme har nøyaktig antall samme innlegg ... Kan det være samme person mon tro ?? ; ))

Det er to forskjellige, sjå anonymkoden (alle aninyme står med same antall innlegg).

Utover det; skikkelig unødvendige innlegg frå dei begge.

Ja, det er kjipt å måtte kaste inn handkleet, ventetida blir ikkje akkurat kortare av å gå heime :(

Hvorfor ikke bare sykemelde deg resten av tia? Du har ikke mange ukene igjen, og du trenger nok overskuddet til familien og den lille som skal komme? Å presse seg går ikke ut over noen andre enn deg og familien din. Selv ble jeg fullt sykmeldt i uke 29, og det er det mest fornuftige jeg har gjort kjenner jeg :) men uansett så er du flink da :)

Jeg forstår godt at det sitter langt inne, ikke noe kjekt å måtte sykemelde seg. Men heldigvis er det ikke for så lenge da :) Jeg måtte sykemelde meg for en stund siden, så har jobbet 50 % en stund. Måtte jobbe litt med samvittigheten, og det tok lang tid før jeg synes det var greit å gå halve dager. Senest forrige uke tenkte jeg at "nå føler jeg meg bra, så kanskje jeg kan jobbe fullt igjen". Helt til jeg hadde en fridag og gjorde litt husarbeid før helgen, bekkenet låste seg og samboer måtte hjelpe meg å få på buksa, hahaha. Så jeg har innsett det omsider - det blir sykemelding ut svangerskapet, 50 % forhåpentligvis. Så kommer vi igjen etter permisjonen, rask og sterk :)

Annonse

Gjest flykræsj

Har jobbet 100% som sykepleier på sykehus hele svangerskapet. Var borte tre dager pga kvalme i uke 10 eller ikke noe fravær på tross av kvalme og oppkast til uke 17! Er nå i uke 34 og nå orker jeg ikke mere. 3 andre unger å ta seg av, 7 dager i strekk på jobb uten fri og kaos på avdelingen i går gjorde at nå r grensen min nådd. Er hjemme idag og ringte legen nå for å snakke om sykemelding eller videre jobbing. Mitt ønske er å være hjemme denne uka for så å jobbe redusert frem til permisjon om 4 uker..

Føler det som et skikkelig nederlag, men jeg orker rett og slett ikke mere !!!

Akkurat som meg... Jobbet 100 % ut hele forrige svangerskap, men denne gangen måtte jeg også kaste inn håndkleet siste måneden og ble sykemeldt 50 % frem til permisjon. Følte det som et stort nederlag i starten, men har bare måttet akseptere at det ble sånn denne gangen. Prøv å tenk hvor god du har vært! Du har stått på og jobbet! Det er ingen skam med sykemelding når man faktisk ikke er frisk nok til å jobbe lengre. Du høres ikke ut som noen dovenslask og unnasluntrer akkurat. Hvil deg litt og ikke lek superwoman. Det kommer det ikke noe godt ut av. :) klem og god bedring :)

Gjest flykræsj

Takk for det : )) nederlagsfølelsen gikk fort over ! Så nå nyter jeg rolige dager hjemme før jobb fredag : )) med to nye kattunger i hus så er det så kos atte ; ))

Det hadde jeg jo sett hvis jeg hadde giddet å skrolle meg nedover tråden :P Hehe

Skjønner godt at du kaster inn håndkleet! Er selv sykepleier på hektisk avd, og synes 90% er MER enn nok! Var søppeldårlig i 2 mnd i sommer, og holdt likevel ut, delvis pga samvittigheten, det var ikke mange spl å ta av om jeg ble syk! Men samtidig så gikk det bra, fordi trivselen er uhyre bra! Og når jeg nå går ut i perm, eller evt om jeg må sykemelde meg, så har jeg IKKE dårlig samvittighet for det, nettopp fordi jeg vet at JEG har gjort MITT beste. Slike sure dritkommentarer fra "anonyme" er bare latterlig, og minner veeeldig om misunnelse  :balltre:

Morsomt det her : ) jeg har aldri , så vidt jeg vet, lagt ut noe innlegg som anonym her.

Men siden frøken anonym over her virker så opplyst, oppvakt og godt orientert så vet hun sikkert best ; ))

Har selv lest noen anonyme innlegg de siste dagene som ligner dine innlegg. Er en anonym i 'fælt som dere syter' tråden som kan ligne på deg. Veldig 'jeg er så flink, jeg' 'jeg jobber og sliter jeg, men er så flink' 'se på meg da, så flink jeg er' 

Men jeg kan ta feil, kanskje det er flere som har et akutt behov for å fremstå som litt flinkere enn alle andre.  :P

Anonymous poster hash: 16f67...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...