Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #1 Skrevet 12. november 2013 Jeg chatter med en singel mannlig venn, om sex. Men også om vanlige saker og ting. Synes det er så gøy, og er konstant kåt. Det er så deilig. Pluss at jeg er i godt humør hele tiden, og det er jo veldig hyggelig. Vi har av og til på web cam også. Noen andre som gjør det? Anonymous poster hash: 3e2f6...485
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #2 Skrevet 12. november 2013 Jeg gjorde. Nå er vi gift Anonymous poster hash: caf45...452
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #3 Skrevet 12. november 2013 He he, ja jeg gjør det samme, men vi har ikke brukt webkamera. Blir glad og tent av å tenke på ham, men jeg er nok kanskje litt betatt også. Om det blir noe mer enn chatting på oss, har jeg tenkt at får bli opp til ham. Anonymous poster hash: 4568e...397
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 ...og er helt enig i at det er deilig . Jeg føler meg ekstra levende. Anonymous poster hash: 4568e...397
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Så gøy at det er flere av oss. Det er utrolig deilie følelse. Gleder meg til i kveld.. Hihi Anonymous poster hash: 3e2f6...485
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #6 Skrevet 12. november 2013 Hvor chatter dere? Anonymous poster hash: 3516c...04e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Jeg gjør og det. Har ikke noe mot å ligge med tilfeldige menn heller. ER ALLTID KÅT! Anonymous poster hash: 497cc...2a4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #8 Skrevet 12. november 2013 Har aldri chattet, men derimot alltid truffet menn først som jeg gjerne har hatt sex med osv, føler seg i godt humor og mer levende ja:) Nå har jeg fått nok av menn for en periode..gått i dvale:P Anonymous poster hash: 30a9c...5c4
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Jeg som har svart lengre opp chatter på facebook. Sex er bare ett av flere elementer i chattingen vår, jeg kjenner meg tiltrukket av ham på flere plan.. Anonymous poster hash: 4568e...397
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #10 Skrevet 12. november 2013 Aldri beveget meg inn i de banene før, men nå som samboeren jobber borte flere dager/uker av gangen, så har vi startet med "sexting".. Og tro dere meg, blir ikke bedre sex, enn når man har lagt opp til det i 1 uke + Anonymous poster hash: da55e...be8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #11 Skrevet 12. november 2013 Dere som snakket sånn som jeg, er dere gift/samboere? Jeg er gift, men han legger seg tidlig. Da er det veldig hyggelig å fylle kvelden og natten med deilig sex prat. Elsker å snakke om sex...... Jeg gjør det fordi jeg synes det er gøy, og jeg nyter oppmerksomheten, i tillegg så snakker vi om sex. Mannen min er ikke sånn som meg på den måten. Anonymous poster hash: 3e2f6...485
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #12 Skrevet 12. november 2013 Dere som snakket sånn som jeg, er dere gift/samboere? Jeg er gift, men han legger seg tidlig. Da er det veldig hyggelig å fylle kvelden og natten med deilig sex prat. Elsker å snakke om sex...... Jeg gjør det fordi jeg synes det er gøy, og jeg nyter oppmerksomheten, i tillegg så snakker vi om sex. Mannen min er ikke sånn som meg på den måten. Anonymous poster hash: 3e2f6...485 Vet mannen din om det?? Synes du ikke det er å gå over streken? Vårt forhold skranter så til de grader for tiden, har ikke sex og ingen kos..og en kveld jeg satt alene gikk jeg inn på en slik side. Snakket ikke om sex og var klar på at jeg ikke var singel, men fikk dårlig samvittighet likevel...fordi jeg har lyst til å snakke om mer intime ting som ikke passer seg når man er i et forhold.. Anonymous poster hash: a657c...0cd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #13 Skrevet 12. november 2013 Jeg som har svart lengre opp er singel for tiden, men han jeg chatter med er det ikke...det er ingen barn med i bildet da. Hadde ikke chattet slik selv dersom jeg var i et godt forhold med fysisk nærhet og følelser. Anonymous poster hash: 4568e...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå