Super-woman Skrevet 11. november 2013 #1 Del Skrevet 11. november 2013 sønnen min er 21 mnd nå den 20, og jeg skulle veldig gjerne ha kutta ut natt flaska til han Han får en flaske lettmelk når han legger seg og en flaske lettmelk på natters tid Noen "smertefrie" tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 12. november 2013 #2 Del Skrevet 12. november 2013 Gi vann på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Lillemy. Skrevet 12. november 2013 #3 Del Skrevet 12. november 2013 Ikke alle barn godtar vann på natten uten skrik, men prød deg fram. Eventuelt kan du prøve og vanne ut melken gradvis :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 16. november 2013 #4 Del Skrevet 16. november 2013 Huff, pågår det enda!?! Snuppa mi er 10mnd og jeg vil gjerne ha henne avvent flasken. Jeg prøver meg med snukken mange ganger, før jeg gir etter for flasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Super-woman Skrevet 16. november 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 16. november 2013 Hei har begynt å vanne ut mella pluss at han får tutkopp i stede for flaske :-) Går forresten kjempe bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Smiley* Skrevet 21. november 2013 #6 Del Skrevet 21. november 2013 Bare kutt med en gang.kviet meg nok engang for å avenne et barn av nattflaska. Tok en natt så var det greit. hehe.Belag deg på noen netter med gråt og så er det som regel over.Jeg ga ikke vannflaske denne gangen heller for jeg ville at hun ikke skulle våkne etter flaske uansett .Det har gått kjempefint og hun sover hele natta nå.er 15 mnd.Og hun gråt kun første natta et par ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå