Lalina Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Er det stemning for en julegavetråd her i år? Var med på julegavetråden i fjor og det var en så flott opplevelse. Nå er vi allerede snart i midten av november og skal folk få avtalt, handlet og sendt gaver bør vi vel i såfall komme i gang? i fjor fungerte det som følger: De forumbrukerne som har midler til å kunne hjelpe en annen forumbruker med julegave til et eller flere barn skriver at de kan ta i mot pm. Forumbrukere som trenger julegaver sender pm til den de måtte velge av de som melder seg. Når julegavekjøperne har fått pm skriver de inn i tråden at de har mottatt (men selvfølgelig skal den som trenger julegave holdes anonym). I fjor skulle man i utgangspunktet kjøpe nye ting i gave men det var ikke noe i veien for å avtale seg i mellom om man også hadde ting å arve bort i tillegg. Det var også fullt rom for forumbrukere å henvende seg direkte i tråden med behov. I fjor spurte noen etter kjoler, julepynt, barneklær osv. kanskje klarer vi å få til en like fin tråd som sist? og med det sagt...jeg er i alle fall tilgjengelig for en henvendelse:)
Edelweis Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Hva skal prisen ligge på? hva er kravet til en slik god julegave? =) jeg er også tilgjengelig for en henvendelse
Lalina Skrevet 11. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2013 Kan ikke huske det var noen føringer på pris i fjor. De som ønsket seg julegaver ønsket seg vel gjerne noe som de visste barnet trengte eller ønsket seg (innenfor rimelighetens grenser) eller lot det være opp til kjøper å overraske. Jeg vil i alle fall ikke bestemme for folk. Det må bli opp til giver og mottaker:D
Edelweis Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 ok. får håpe flere hiver seg på da =) hadde vært koselig å hjelpe noen synes jeg! =)
lucisa Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 vi er familie med 4 små barn som trenger hjelp med julegaver ..jeg fant den tråd i år: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144074421-ok-p%C3%A5-tide-med-en-ny-%C2%ABgis-bort-til-trengende-tr%C3%A5d%C2%BB/
Rainbow14 Skrevet 12. november 2013 #7 Skrevet 12. november 2013 Jeg er tilgjengelig for en henvendelse : )
Lalina Skrevet 12. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2013 Jeg har fått en henvendelse og tar meg av den:)
Edelweis Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 Jeg har fått en henvendelse også =) nå synes jeg flere kan hende seg på her altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå