Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 http://nordshop.no/kolekcja/tako/laret-lin Fant denne vognen på nett, og likte designet veldig godt! Men jeg har aldri hørt om merket før, pluss at den beskrivelsen på siden var dårlig beskrevet.. Noen her inne som har noen erfaringer å dele? Tusen takk Anonymous poster hash: b5466...bbd
Miss Mamma Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Den så jo veldig fin ut da, men jeg hadde nok tatt en tlf til forhandler for å spørre om alt mulig før jeg hadde kjøpt den. Spørr hvor lang garanti den har evt reklamasjonsrett, det er viktig å vite i tilfelle noe faktisk er galt med den. gå inn på en side med god info om en annen type vogn (feks simo/emmaljunga) og spørr om slike ting som står beskrevet godt om vognene der.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Har ikke erfaring selv, men Tako og andre øst-europeiske vogner høres når de kommer, de knirker. Og de har nok en del kortere levetid enn mer kjente merker. Og ser på salg/kjøpsider at de selges for ganske lave priser, da de ser ut til å blir fort slitte. Anonymous poster hash: 019ed...63e
Bodil.Amanda Skrevet 15. september 2019 #4 Skrevet 15. september 2019 Vi elsker den etter å bare ha lånt, har dyp del og unner stell mangler sitte del! Ikke lett å få taki den trur jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå