Gå til innhold

Hva i gjør jeg? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha bursdagsbesøk i morgen og skal nå lage muffins. Har ikke melis og ikke former. Går jeg på butikken men gutten min sover?

I morgen etter jobb rekker jeg ikke lage. Krise.

Anonymous poster hash: a8f13...d93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo helt ann på hvor langt det er til butikken da

Skrevet

Det spørs jo hvor gammelt barnet er og hvor langt må du reise?

Generelt mener jeg at man ikke drar fra små barn alene hjemme mer enn et par minutt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer jo helt ann på hvor gammel ungen er? Det tar ca 10 minutter å steke de så du bør jo rekke det i morgen?

Skrevet

Visst ingen andre kan passe han i mellomtiden så går du selvsagt ikke fra barnet uansett om det bare er noen minutter nei!

Skrevet

Han er snart 7 år.

Skrevet

Har ikke bil. Må gå så bruker nok 20 min opp og ned. Uff, hører selv at det ikke høres lurt ut. :(

Skrevet

Da jeg var syv år var jeg fint alene mens mamma dro på butikken som var ca 10min med KJØRING unna.

..andre tider, kanskje? Spørs på barnet også. Hvor langt unna er butikken?

Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort. Hadde butikken vært rett rundt hjørnet så hadd jrg gjort det. Men hva med å spørre en nabo om de ingrediensene du mangler?

Anonymous poster hash: 803e8...317

Skrevet

Har ikke bil. Må gå så bruker nok 20 min opp og ned. Uff, hører selv at det ikke høres lurt ut. :(

Spørs på barnet. Har han/hun vært alene hjemme før, kan du alltids rykke litt i ungen i senga og si "mamma skal bare på butikken i fullfart, snart tilbake."

Også jogger du avgårde.

Skrevet

Da jeg var syv år var jeg fint alene mens mamma dro på butikken som var ca 10min med KJØRING unna.

Ja men da var du kanskje våken? Jeg hadde ikke reist fra en syvåring som sover når det hadde tatt meg 40 min tilsammen i reisevei.

Skrevet

Han har aldri vært hjemme alene før. Og så sover han jo.

Skrevet

Ja men da var du kanskje våken? Jeg hadde ikke reist fra en syvåring som sover når det hadde tatt meg 40 min tilsammen i reisevei.

Derfor jeg nevnte å nøkke litt i ungen og gi beskjed, og eventuelt legge igjen telefon. ( De fleste unger på den alderen nå har gjerne mobil til nødstilfeller. )

Skrevet

Han har aldri vært hjemme alene før. Og så sover han jo.

Da hadde jeg ikke gjort det. Bank på hos naboen :) Jeg hadde garantert hjulpet en nabo som banket på og spurte om noe sånt.

Skrevet

Blir 10 min hver vei. 20 til sammen ca.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Bank på hos naboen ja, det var et godt tips. 

Ellers kan jeg jo si at muffins, aka Cupcakes, fikk navnet sitt blant annet fordi de ble lagd i små kaffekopper...så om du har det, er det jo bare å bake ;)

Skrevet

Lag former av almuiniumsfolie. Har jeg gjort flere ganger :) melis rekker du å kjøpe i morgen.

Anonymous poster hash: 0f3e8...c9b

Skrevet

Lag former av almuiniumsfolie. Har jeg gjort flere ganger :) melis rekker du å kjøpe i morgen.

Anonymous poster hash: 0f3e8...c9b

Kanskje det er en løsning visst ikke det bare renner ut av? Tar i mot tips. Kjenner ikke naboene i området + ikke ha heller så føler ikke helt for det.

Skrevet

Flere?

Skrevet

Lag formkake i staden for. omtrent same oppskrift, og du kan pynte den i morgon :-)

Skrevet

Neste gang planlegger du litt bedre!

Du skal ha bursdag i morgen også mangler du opp til flere ting??

Det vitner bare om veldif dårlig planlegging!

Anonymous poster hash: ccf9e...8ff
Skrevet

Neste gang planlegger du litt bedre!Du skal ha bursdag i morgen også mangler du opp til flere ting??Det vitner bare om veldif dårlig planlegging! Anonymous poster hash: ccf9e...8ff

og det hjelper HI akkurat nå til hva da? Å skru tilbake tiden slik at hun planlegger bedre? Fnys... Slike kjerringeuttalelser gjør at jeg gulper høyt og veldig lenge..

Anonymous poster hash: 68da7...2de

Skrevet

Neste gang planlegger du litt bedre!

Du skal ha bursdag i morgen også mangler du opp til flere ting??

Det vitner bare om veldif dårlig planlegging!

Anonymous poster hash: ccf9e...8ff

Ja, burde planlagt bedre. :( Men som en sier gjort er gjort. Var egentlig ikke jeg som skulle lage de, men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...