Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Del Skrevet 11. november 2013 Er det vanlig å bli slik ? 3 barnet mitt , kan ikke huske å ha blitt slik før. Noen som har hatt det slik ? Er så lei meg å trist å vil ikke mer.... Anonymous poster hash: 83bfc...fc2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096029-flere-som-er-deprimert-n%C3%A5-p%C3%A5-slutten-37-uker-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #2 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg venter også tredjemann. Vet ikke om jeg er deprimert, men jeg har ingen følelse av glede for det som skal skje. Er 38 uker på vei nå. Alt er tungt og jeg vil helst sove hele tiden. Føler alle rundt meg gleder seg til babyen kommer og jeg er bare likegyldig. Er ikke forberedt på fødsel heller, ser ikke for meg at jeg skal føde i det hele tatt. Er redd jeg får panikk når det plutselig skjer :/ Anonymous poster hash: f0129...4e4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096029-flere-som-er-deprimert-n%C3%A5-p%C3%A5-slutten-37-uker-n%C3%A5/#findComment-145848991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg venter også tredjemann. Vet ikke om jeg er deprimert, men jeg har ingen følelse av glede for det som skal skje. Er 38 uker på vei nå. Alt er tungt og jeg vil helst sove hele tiden. Føler alle rundt meg gleder seg til babyen kommer og jeg er bare likegyldig. Er ikke forberedt på fødsel heller, ser ikke for meg at jeg skal føde i det hele tatt. Er redd jeg får panikk når det plutselig skjer :/ Anonymous poster hash: f0129...4e4 slik er det her også... 3 mann, 3 uker igjen.. ingenting er klart, eller mamma ordnet noe klær slik at noe er på stell.. ellers nada.. orker ikke begynne å gjøre i stand heller.. Vet ikke om det er fordi jeg er deprimert, fordi jeg gruer meg, fordi dette er uplanlagt, fordi jeg har "andre planer" enn å føde/ha nyfødt, fordi jeg føler det sikkert er lenge til fødsel, fordi jeg er sliten eller om det er en blanding av ALT....? Men jeg er ikke type "super lei av å være gravid, vil ha tilbake kroppen min" opplegg. Er mer "BABY, sier du? skal JEG ha en til??, hah, tvilsomt. Ikke søren om jeg vil føde, være småbarnsmor og orker ALT det styret om igjen" Vi vet hva vi går til både pos- og negative aspekter ved det. Vi vet vi ikke kan planlegge og forutsi noe som helst, muligens det er det som gjør oss mer...betenkte..?... Anonymous poster hash: 913b3...e8b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096029-flere-som-er-deprimert-n%C3%A5-p%C3%A5-slutten-37-uker-n%C3%A5/#findComment-145849063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladmor30 Skrevet 11. november 2013 #4 Del Skrevet 11. november 2013 Puh, jeg kjenner allerede at jeg gruer meg til d nærmer seg. I hvert fall hvis d er sånn man blir her er også 3. på vei Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096029-flere-som-er-deprimert-n%C3%A5-p%C3%A5-slutten-37-uker-n%C3%A5/#findComment-145849114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #5 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg venter også tredjemann. Vet ikke om jeg er deprimert, men jeg har ingen følelse av glede for det som skal skje. Er 38 uker på vei nå. Alt er tungt og jeg vil helst sove hele tiden. Føler alle rundt meg gleder seg til babyen kommer og jeg er bare likegyldig. Er ikke forberedt på fødsel heller, ser ikke for meg at jeg skal føde i det hele tatt. Er redd jeg får panikk når det plutselig skjer :/ Anonymous poster hash: f0129...4e4 slik er det her også... 3 mann, 3 uker igjen.. ingenting er klart, eller mamma ordnet noe klær slik at noe er på stell.. ellers nada.. orker ikke begynne å gjøre i stand heller.. Vet ikke om det er fordi jeg er deprimert, fordi jeg gruer meg, fordi dette er uplanlagt, fordi jeg har "andre planer" enn å føde/ha nyfødt, fordi jeg føler det sikkert er lenge til fødsel, fordi jeg er sliten eller om det er en blanding av ALT....? Men jeg er ikke type "super lei av å være gravid, vil ha tilbake kroppen min" opplegg. Er mer "BABY, sier du? skal JEG ha en til??, hah, tvilsomt. Ikke søren om jeg vil føde, være småbarnsmor og orker ALT det styret om igjen" Vi vet hva vi går til både pos- og negative aspekter ved det. Vi vet vi ikke kan planlegge og forutsi noe som helst, muligens det er det som gjør oss mer...betenkte..?... Anonymous poster hash: 913b3...e8b Glad jeg ikke er alene. Her var det heller ikke planlagt. Er sikkert noe med at vi vet hva vi går til ja. Jeg håper og tror at når fødselen er overstått og jeg får babyen i armene så kommer gleden. Anonymous poster hash: f0129...4e4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096029-flere-som-er-deprimert-n%C3%A5-p%C3%A5-slutten-37-uker-n%C3%A5/#findComment-145849146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. november 2013 #6 Del Skrevet 12. november 2013 Hvertfall godt å høre jeg ikke er alene For dette er ikke morro. har nok blitt altfor mye for meg i det siste , har vært fæle ting oppå hverandre 4-5 ganger nå de to siste ukene, er så utrolig sliten , har såvidt klart å gå på bena mine , pga jeg har gjort sååå mye , og en brukket tå. Jeg håper bare så inderlig dette er slutten på all dritten jeg skal få , å at jeg kan begynne å glede meg igjen. Har heller ikke pakket fødebag , som jeg ellers hadde syntes var såå morro. Har ikke vasket det jeg skal, ikke kjøpt, er ikke klar for en nyfødt i huset, å det kan jo skje når som helst. Nei nå må livet smile til oss damer !! Håper det hvertfall !! Anonymous poster hash: 83bfc...fc2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096029-flere-som-er-deprimert-n%C3%A5-p%C3%A5-slutten-37-uker-n%C3%A5/#findComment-145849536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå