Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Har den siste tiden tatt meg selv i at tålmodigheten min er ekstremt lav ovenfor datteren min :/ er mye stress på jobb, en jobb der man må være hyggelig og høflig oven for dem man møter, uansett tilstander. Når jeg kommer hjem er det lite som skal til før det tilter over for meg. Ser at jeg ofte kan dra i armen, rope av frustrasjon og har også den siste tiden knepet datteren min i armen/foten når hun ikke hører etter, sparker eller drøyer tiden til de grader...samvittigheten spiser meg opp, og vet ikke hvordan jeg skal greie å snu denne onde sirkelen...:/ Anonymous poster hash: 4bc35...329
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 oi... det er ikke bra =/ Det er ikke henne som skal ta støyten for en vanskelig arbeidssituasjon for eksempel... du må snakke med noen/omprioritere/finnne deg ny jobb for du kan ikke fortsette å ha så liten tålmodighet ovenfor jenta di ... huff a meg trenger du litt tid for deg selv/avlastning/pust i bakken? noen som kan ta jenta di en gang i blant så du får slappet av ? virker som du er veldig på underskudd og det der blir jo ikke bra med mindre du tar grep.. evt begynner å jobbe mindre ... Anonymous poster hash: 75bdc...8ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå