Gå til innhold

Kreft i underlivet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt lenge med magesmerter som ikke ligner grisen, blødninger i hytt å pine, gjerne etter sex. Også bare helt plutselig! Som idag! Kjennes ut som noen knivstikker meg i magen, før jeg begynner å blø noe inni granskauen mye! Men er bare der og da! Det har jeg opplevd de siste 3 ukene! bare sånn helt plutselig :/  Jeg har tatt det opp med legen, men han tror det er mensen som prøver å stabilisere seg! Noe jeg tviler sterkt på!

Men kan heller ikke være sikker, fordi jeg sluttet med p-sprøyten i august i fjord, etter å ha tatt den 3-4 ganger på 4 måneder! Kroppen min har aldri vært den samme igjen!

Men magesmertene og de harde vonde blødningene plager meg :( De varer gjerne bare 2 dager før det gir seg, mens andre dager så varer det gjerne bare noen timer!

What to do?

Anonymous poster hash: bdd0d...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om henvisning til gynekolog, uansett hva legen mener. 

Skrevet

er du sikker på at du ikke har noen cyster som sprekker av og til? jeg har hatt det samme og jeg foretrekker helt ærlig en fødsel fremfor dette....

Anonymous poster hash: 78496...ac4
Skrevet

Behøver ikkje vere kreft i underlivet. Kan vere tull i syklusen. Men legen burde henvende deg til gynekolog.

Anonymous poster hash: 5ae55...7ca

Skrevet

Jeg var hos Gynekologen i fjor sommer, og da sa hun alt var normelt, for da hadde jeg hatt så vondt i nedre del av magen i snart 2 år no! Medisiner som ikke virker og smerten vedvarer!

Skal ringe de i morgen, så får vi se hvor lang tid det tar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...