Nurse77 Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Jeg husker nicket ditt fra tidligere ivf-runder. Ser du har to barn fra før, så vi har vel vært her samtidig:-) Før hadde jeg nicket Litjpia 77, om du skulle huske set. Når er barna dine født? Jeg fikk ei jente i 2007 og en gutt i slutten av 2009. Hadde to egg igjen på frys som jeg satte inn våren 2012, uten resultat. Hadde et nytt fersk forsøk (med full egenbetaling på StOlav) i des 2012. Deretter ett frys i feb 2013. Hadde ett egg til på frys men det tålte ikke opptiningen. Men vi gir oss ikke!! :-) Aller siste egguttak står for døren (på Medicus nå) Meget spennende. Har du ett eller flere på frys? Det blir spennende å se om det blir full klaff nå!:-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Hei Ja jeg husker nicket ditt! Så koselig å se noen kjente her Jeg fikk ei jente i 2008 og en gutt i 2010. Vi har igjen 1 egg på frys. Dersom ikke det blir baby så blir det ingen flere på oss. Jeg har mistet hver gang jeg har blitt spontant gravid. Altså¨6 ganger... Så etter siste SA så fikk mannen beskjed om å snitte for jeg orker ikke de følelsene igjen. Vi er så vanvittig heldig å ha fått disse 2, så dette er bare en bonus dersom det klaffer
Nurse77 Skrevet 11. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2013 Ja jeg er helt enig, dette blir bonusbarnet. Er kjempefornøyd med de to fine jeg har:-) Har allikevel et merkelig savn etter en til. Men jeg må gjenta, det blir i såfall et bonus-barn.:-) Huff, 6 SA, det hørtes helt grusomt ut. Rart at det blir slik ved spontane graviditeter og ikke ved ivf. Har du fått noe forklaring på det?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. november 2013 #4 Skrevet 11. november 2013 Nei jeg har ikke fått noen forklaring på det. Når jeg mistet 4 gangen sa legen på Ullevål: Du er jo helt mot normalen du! Jo takk tenkte jeg da Selvfølgelig er jeg det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå