snart_alenemor Skrevet 11. november 2013 #1 Skrevet 11. november 2013 Hei! Jeg lurer på hvilken flaske dere mammaer vil anbefale meg å kjøpe.og hvilken str bør jeg velge på flasken/ tuppen? Det er jo en jungel der ute..!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #2 Skrevet 11. november 2013 Er igrunn smak og behag. Jeg sverger til avent, og det gjør babyen og. Man får tutter og flasker på butikken, veldig praktisk. Andre igjen sverger til andre typer igjen. Kan hende babyen finner egen favoritt og. Skal du gi flaske fra dag 1, eller delamme så er det vel nr 1 (0mnd) man begynner med. Anonymous poster hash: 68246...411
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #3 Skrevet 11. november 2013 Gå etter alderen på tuppene. Min baby søler som en foss med avent. Men, mam flaskene går veldig bra. Så det er de vi bruker Anonymous poster hash: f3648...bbc
snart_alenemor Skrevet 11. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2013 Gå etter alderen på tuppene. Min baby søler som en foss med avent. Men, mam flaskene går veldig bra. Så det er de vi bruker Anonymous poster hash: f3648...bbc Har du antikolikk flasker? funker de bra, med tanke på luft osv.? kjøpte du på nett?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2013 #5 Skrevet 11. november 2013 Brukte Avent de første månedene og byttet så til MAM. Begyn med de minste tutene, dvs. de med 1 hull, og så merker du når babyen vil ha mer og du kan øke på hullene i tutene. Du må neste bare prøve deg frem og håp at du får til ammingen slik at du slipper flaskestyret. Anonymous poster hash: 30bb8...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå