Gå til innhold

Graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått positiv test, hvor tidlig/seint tok dere testen og tok dere morgen eller kvelds urin?! :)

Anonymous poster hash: 99533...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dagen før mens 2 ganger, og en gang 6 dager over.

Skrevet

4 -5 dager før. Har som regel fått det positive svaret på ettermiddagen jeg. De anbefaler morningen, men jeg har mye tatt en test på morningen og en på ettermiddagen hver dag frem til IKM, har jeg da vert gravid så går jeg fått det positive svaret på ettermiddagen. Grunnen er vel og at det er da jeg har holdt meg lengst opptil 10- 11 timer. Er ikke særlig flink til å drikke på jobb.

Skrevet

2-3 dager før, på ettermiddag :)

Anonymous poster hash: 16266...179
Skrevet

Testet positivt 3+3. Testet da positivt på både morgen, ettermiddag og kveldsurinen. Svake resultat da men. Fikk en tydelig gravid 1-2 på CBD om kvelden :)

Anonymous poster hash: 383e8...19f
Skrevet

Okey:) testet på morgen urin på 11dpo. Negativ. Og denne mnd er første gang jeg har bare rett og slett følt meg gravid.. Må bare vente på mens da..

Skrevet

Testet positivt først 15 dager etter ikm, morgenurin, svak positiv

Skrevet

Tester 4 dager før forventet mens både på morgen og ettermiddag fikk tydelig positivt på begge to :)

Skrevet

testet 2 dager etter ikm kl 5 på morgenen (våknet og fikk ikke sove). Da var det en nokså svak +. Hadde kjøpt en 2-pack med CB+ så tok en til morgenen etter og da var +'en sterkere  :smilorange: .

Skrevet

Okey jenter. For ei som aldri har vært gravid så er det greit å vite:)

Gratulerer alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...